2012. jan 31.

Remekül sikerült Barrichello első IndyCaros tesztje

írta: FormaNet
Remekül sikerült Barrichello első IndyCaros tesztje

Rubens Barrichello hétfőn megkezdte két napos tengeren túli tesztjét, és már az első nap után rendkívül lelkesen beszélt az IndyCarról, sőt nem zárkózott el attól, hogy élesben is kipróbálja magát a szériában.

Rubens Barrichello engedve jó barátja, az IndyCarban versenyző Tony Kanaan rábeszélésének, a hét első két napján Kevin Kalkhoven és  Jimmy Vasser által vezetett KV Racing csapat autóját teszteli Sebringben.

A brazil veterán hétfőn 94 kört (kb. 240 km) tett meg az új, 2012-es autóval, és mind a csapat, mind pedig Barrichello rendkívül elégedetten nyilatkozott.  

Arra a kérdésre, hogy elképzelhetőnek tartja-e, hogy március 25-én a szezonnyitó St. Petersburg-i versenyen felsorakozzon a rajtrácsra, a brazil a következőt válaszolta:
"Ha ebben is örömömet lelem, akkor miért is ne? Még mindig szenvedélyesen rajongok a sebességért, fejben nagyon fiatalnak érzem magam, és úgy érzem, egyre jobb vagyok. Most igazán boldog vagyok, és tetszik amit láttam. Majd meglátjuk mi sül ki belőle. Beszélnem kell még a családommal, és persze Jimmy-vel (Vasser) is.”

A KV Racing Technology versenyzője, Tony Kanaan a hétfői nap után el volt ragadtatva barátja teljesítményétől:
"Erre tényleg nem tudok mit mondani. Most először jön ide a srác, és húsz kör után már olyan köridőket fut, mint én. Tudása és tapasztalata segítségével sikerült igazolnunk néhány elképzelést, amit erre a tesztre hoztunk, szóval nagyon produktív nap volt.”

Barrichello hozzátette: "Egy nagyon eredményes napot zártunk, mindenféle beállítást kipróbáltunk. Ez egy másfajta versenyautó, mint amihez hozzá vagyok szokva, de nagyon jó érzés volt. Úgy éreztem magam, mint egy gyerek. Újoncnak is lehet hívni, annak ellenére, hogy már 33 éve ezt csinálom. A délelőtt folyamán arra összpontosítottam, hogy megszokjam az autót, és, hogy ne csináljak semmi butaságot, mert nem szerettem volna a falon landolni.”

A csapatvezető, korábbi CART bajnok, Jimy Vasser szinten elégedett volt a látottakkal:
"Mindannyian elégedetten zártuk a tesztnapot. Ez volt Rubens első találkozása egy IndyCar autóval, és azt hiszem, jól érezte magát. Természetesen, nagyon szórakoztató volt vele együtt dolgozni. A legfontosabb, hogy ha ő ilyen hatással van Tony-ra, akkor meg kell találnunk a módját, hogy megtartsuk.”
 

 
 
FormaNet, Varga Viktória
 

 

Szólj hozzá

teszt indycar rubens barrichello sebring kv racing tony kanaan