2013. ápr 27.

F1 Célvonalon - Paul di Resta

írta: FormaNet
F1 Célvonalon - Paul di Resta

A Force India skót versenyzője, Paul di Resta legutóbb Bahreinben majdnem dobogós helyen szelet át a célvonalat, ennek örömére most ő lett a széria hivatalos weboldalán indult sorozat legújabb főszereplője, és nem éppen szokványos kérdésekre válaszolhat.

Paul-di-Resta.jpg

Sportoló akit legjobban csodálok ...

Paul di Resta: Sir Chris Hoy (kerékpározó, hatszoros olimpiai bajnok)

A világ legjobb színésze...

PdR: Sean Connery - a valaha volt legjobb James Bond.

Karrierem legemlékezetesebb előzése…

PdR: Ez még a DTM-ben volt, a Formula-1-es pályán, Barcelonában, a 10-es kanyarban Timo Scheidert előztem meg. Még 2008-ban volt, ez az előzés fontos momentuma volt annak, hogy később átvettem a vezetést a versenyen, és a bajnokságban is változást hozott.  

Kedvenc dalom...

PdR: Nem igazán érdekel a zene- csak úgy véletlenszerűen hallgatok dolgokat. Talán valami a Coldplay-től.

Legjobb dolog a holtszezonban...

PdR: Saját ágyamban ébredni.

Amikor utoljára elvesztettem a fejemet…

PdR: Vicces, nem emlékszem rá, bár a télen volt néhány jó alkalom erre…

Az első állatom…

PdR: Egy Jake nevű kutya, amikor úgy egy-két éves lehettem.

Féltve őrzött kincsem…

PdR: Az óráim.

A legviccesebb ember, akit ismerek...

PdR: A legjobb barátom, Jordan.

Kedvenc ital ...

PdR: Irn-Bru - skót szénsavas üdítő.

Sosem fogod rajtam látni...

PdR: A lederhosent (tradicionális bajor férfi bőrnadrág)

Legjobb kifogás a csapatfőnöknek egy baleset után…

PdR: Az ikertestvérem volt.

Amit utoljára elvesztettem…

PdR: A napszemüvegem.  

Kedvenc üdülőhelyem...

PdR: Az otthonom.

000 facebook_banner.jpg

Kedvenc napszak...

PdR: Reggel.

A legfurcsább pletyka, amit valaha olvastam magamról...

PdR: Jelenleg nem igen vagyok a pletykarovatokban…

Legjobb ajándék, amit egy rajongótól kaptam ...

PdR: Egy fotóalbum.

Legjobb gyógymód a másnaposságra ...

PdR: Egy angol reggeli. 

Még több célvonalon

Romain Grosjean

Sebastian Vettel

Nico Rosberg

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

forma-1 force india paul di resta formula-1 célvonalon