2013. júl 12.

F1 Célvonalon - Jenson Button

írta: FormaNet
F1 Célvonalon - Jenson Button

A jelenlegi mezőny legtapasztaltabb versenyzőjeként Jenson Button rengetegszer átszelte már a célvonalat a királykategóriában. Manapság ugyan nem éppen azokon a helyeken, ahol szeretné, ám a rutinos bajnok jól tudja, semmi nem tart örökké, még a McLaren vesszőfutása sem. A széria hivatalos weboldalán indult sorozat legújabb szereplőjének most kivételesen nem a sikertelen szereplésről kellett beszélnie, helyette nem éppen szokványos kérdésekre válaszolhatott.

jenson button_1.JPG

 

Sportoló, akit legjobban csodálok

Jenson Button: Van néhány, különösen Nagy-Britannia 2012-es olimpiai csapatából. Chrissie Wellington, brit triatlonista. Ő egy olyan valaki, akit egész pályafutása során mindig is nagyra tartottam.

A világ legjobb színésze

JB: Megint csak túl sok van! Vannak olyan színészek, akiket ha látom, hogy szerepelnek a filmben, akkor biztosan tudom, hogy jó film lesz – közéjük tartozik Denzel Washington.

Karrierem eddigi legemlékezetesebb előzése

JB: Előzni mindig jó érzés. Az utóbbi időkben is volt néhány, melyek nem feltétlenül a legjobb előzések voltak, de nagyszerű pillanatok – ilyen volt 2011-ben Montreálban, amikor az utolsó körben megelőztem Sebastiant (Vettel), és megnyertem a versenyt. Vagy amikor az első Brit Nagydíjamon megelőztem Michael Schumachert. Volt még pár különleges előzésem 2009-ben Brazíliában, amikor a 15. helyről rajtoltam, végül az ötödik helyen értem célba, és ezzel bebiztosítottam a világbajnoki címemet.

A legviccesebb ember akit ismerek

JB: James Williamson, aki a „Button csapat” része, és ha éppen nem a sportügynökségével foglalatoskodik, akkor saját TV show-t csinál - ő vicces ember. 

Kedvenc dalom

JB: Ebből is sok van - ezek elég nehéz kérdések! Mostanában sokszor hallgattam Red Hot Chili Pepperst, és a  Blood Sugar Sex Magic albumuk hihetetlen és időtlen.

Legjobb dolog a holtszezonban

JB: A barátaimmal és a családommal lenni.

Amikor utoljára elvesztettem a fejem

JB: Én is szoktam dühös lenni, mint bárki más, de az évek múlásával egyre jobban ki tudom engedni a gőzt. Az üvöltözés és a kiabálás senkinek nem segít.

Első háziállatom

JB: Egy Jodie nevű boxer.

A legutolsó fotó, amit készítettem

JB: Egy játék szamár, melyen az én versenyöltözetem volt. 

Az utolsó alkalom, amikor elaludtam

JB: Múlt hét kedden. Hét év óta ez volt az első ilyen alkalom.

Legjobb érzés a világon

JB:  Világbajnoki címet nyerni.

Legértékesebb dolog, ami a birtokomban van

JB: A világbajnoki trófea.

Kedvenc italom

JB: A kókuszvíz, ettől jól érzem magam. Vagy egy jó hideg sör szintén nagyon élvezetes tud lenni. 

Arctica sportnapszemüveg

Sosem fogod látni rajtam

JB: Még egyszer egy női ruhát. (Button nemrégiben kénytelen volt feladni egy triatlon versenyt, amikor elfelejtett úszódresszt vinni magával, és barátnője kölcsönzött neki egyet, ami persze annyira kényelmetlen volt, hogy Jenson nem tudott benne versenyezni.)

Kedvenc üdülőhely

JB: Hawaii - ez egy tökéletes hely az edzéshez és a pihenéshez is.

Kedvenc napszak 

JB: Épp a jelen!

Legfurcsább pletyka, amit valaha magamról olvastam

JB: Azt, hogy komoly autóbalesetet szenvedtem, miközben valójában akkor éppen ágyban voltam.

Legjobb ajándék, amit rajongó adott

JB: Mindegyik egyformán különleges.

000 facebook_banner.jpg

Még több Célvonalon:

Nico Hülkenberg

Paul di Resta

Nico Rosberg

Romain Grosjean

Sebastian Vettel

 

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

forma-1 jenson button formula-1 célvonalon