2014. jún 14.

F1 A kezdetek - Pastor Maldonadóval

írta: FormaNet
F1 A kezdetek - Pastor Maldonadóval

Pastor Maldonado még 2012-ben az első venezuelai futamgyőztesként írta be magát a Formula-1 történelmébe, az akkori áttörés ellenére azonban továbbra is a mezőny egyik legkiszámíthatatlanabb figurájaként tartják számon. A széria hivatalos oldalának legújabb sorozatában a 29 esztendős Maldonado a következő szereplő, aki most beszámolhat életének néhány „legelső” momentumáról.

pastor maldonado.JPG

 

Ki volt az első hősöd gyermekkorodban?

Pastor Maldonado: Egyértelműen Ayrton Senna.

Melyik volt az a nagydíj amit először élőben láttál és emlékszel is rá?

PM: Mintha csak tegnap lett volna: 2002, Monza. Egy nagyon érzelemdús verseny volt, ahogy Rubens Barrichello megnyerte.

Hány évesen döntöttél úgy, hogy F1-es pilóta akarsz lenni?

PM: Úgy hét éves koromban. Abban az évben, amikor Alain Prost a Williamsszel megnyerte a bajnokságot, Ayrton Senna pedig második lett a McLarennel (1993). Ez egy olyan év volt, amikor két nagyon különböző versenyző harcolt keményen egymás ellen.

Mikor volt az első nagy baleseted egy versenyautóval?

PM: 2001-ben, egy Formula Ford autóban, Venezuelában.

Milyen színű volt az első sisakod?

PM: Élénkvörös.

Mikor nyerted meg első trófeádat, és hogyan nézett ki?

PM: 1993-ban, életem negyedik versenyén. A trófea ezüst színű volt, és nagyon szép!

Milyen autót vezettél először?

PM: Egy régi típusú Volkswagen Bogarat, ami a családé volt, és a hátsókertben vezettem.

Hol volt az első ház amiben éltél?

PM: A családom otthonában, a venezuelai Maracay-ben.

Ideges voltál első nap az iskolában?

PM: Biztos, hogy nem voltam ideges. Azt hiszem úgy gondoltam, hogy nagyon sok jó dolgot megtanulok majd ott, ezért már nagyon vártam az első napot.

Mi volt az első étel amit főztél?

PM: Nem főzök – egyáltalán nem.

Mi volt az első dolgod ma reggel?

PM: Megnéztem mennyi az idő. Tudom, ez nem túl izgalmas, de mit is várhatunk a reggeli első dologtól? (Nevet)

Mi volt az első dolgod, amikor legelőször ülést kaptál az F1-ben?

PM: Beszéltem a családommal, közöltem velük a jó hírt.

Mi volt az első lemez amit vásároltál?

PM: Azt hiszem egy Reggeaton CD-t.

Mit sportoltál először gyermekkorodban?

PM: BMX, de elég hamar rájöttem, hogy a négy kerék jobb, mint a kettő! (Nevet)

Mikor volt az első romantikus csókod?

PM: Hét éves koromban. Korán kezdtem.

Mikor volt az első alkalom, amikor egy rajongó autogramot kért tőled?

PM: Még a gokartos időkben.

Mikor ízlelted meg először a pezsgőt?

PM: 2003-ban a dobogón állva. (a Formula Renault 2.0-ban)

Melyiket kívánod meg először - a gyümölcsöt vagy egy szelet csokit?

FM: Gyümölcsöt. És biztos vagyok abban, hogy manapság minden versenyző ezt választaná. (Nevet)

Mi volt az első szavad kisgyerekként?

PM: Azt mondták, hogy a „mama”

Arctica sportnapszemüveg

A kezdetek - Felipe Massával

A kezdetek - Sebastian Vettellel

A kezdetek - Romain Grosjennal

A kezdetek - Nico Rosberggel

A kezdetek - Kobajasi Kamuival 

000 facebook_banner.jpg

 

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

 

Szólj hozzá

forma-1 pastor maldonado forula-1