2014. dec 02.

F1 Vettel tündérmesébe csöppent új csapatánál

írta: FormaNet
F1 Vettel tündérmesébe csöppent új csapatánál

Sűrű napok vannak a Ferrari új sztárpilótája, Sebastian Vettel mögött, aki múlt hétvégén megkezdte a munkát új csapatánál, Maranellóban. A Ferrari hivatalos oldalán Vettel különleges élményeiről számolt be, miután valóraváltak gyermekkori álmai...

vettel - ferrari.JPG

 

Még csak néhány napja vált hivatalossá, hogy a mezőny négyszeres világbajnoka, Sebastian Vettel jövőre a Ferrari versenyzőjeként folytatja F1-es pályafutását, máris egy igen intenzív hétvége áll mögötte. Vettel az elmúlt napokat a csapat főhadiszállásán töltötte, hétvégén intenzív szimulátor-munkálatokkal foglalatoskodott, és a fioranói pályán közel 100 kört tett meg a 2012-es Ferrarival. Mindeközben a mérnökökkel máris adatokat elemeztek és természetesen a sikerek felé vezető út terveiről is szó esett. Hétfőn a német pilóta találkozott a vállalat első emberével, Sergio Marchionnéval és a frissen kinevezett csapatfőnökkel, Maurizio Arrivabenével is.

„Nyilvánvalóan egy fantasztikus nap volt, amikor ide megérkeztem. Emlékszem, gyerekként átutazóban már jártam Maranellóban, és akkor csak a kerítésen át próbáltam belesni, most pedig fantasztikus érzés a csapat tagjaként itt lenni. Egyedülálló élmény, hogy vezethettem az egyik autót és megismerhettem a csapatot. Nyilván ez most egy teljesen más színvilág számomra, hiszen itt mindenki tiszta vörösben van, és úgy általában minden piros, de tényleg igazán különleges élmény. Már nagyon várom a következő év kihívásait” – ecsetelte lelkesen Vettel első valódi ferraris élményeit.

vettel - ferrari 2.jpg

A 27 esztendős bajnok a Ferrari volánja mögött úgy érezte, hogy egy tündérmesébe csöppent.

„Mivel most  tél van, így elég hideg volt ahhoz a néhány körhöz is, de nagyszerű érzés volt az autóban ülni. Megint csak visszaemlékezni tudok, amikor 11 vagy 12 éves voltam és a kerítésen át próbáltam leskelődni , közben reménykedtem, hogy láthatom egy pillanatra Michaelt (Scumachert), ahogy a pályán vezet. Nos, most én vezettem, és közben láttam magam körül a sok Tifosit. Sok tündérmesét hallani arról, hogy milyen érzés vezetni egy Ferrarit, és most már értem is. Mindez nem csak egy mese, hanem egy valódi, létező legenda, és igazán különleges, hogy immár én is a része vagyok. Hogy beülhetek az autóba, látom ahogy a rajongók futnak a pálya felé, próbálják megmászni a falakat, hogy láthassák az autót, szóval egyszerűen egy varázslatos érzés, és egy olyan valami, amit sosem fogok elfelejteni.”

 

FormaNet, Varga Viktória

000 facebook_banner.jpg

Szólj hozzá

ferrari f1 forma-1 sebastian vettel formula-1