@zsa63: cserébe volt két peches buktája (egy a Mekivel 2007-ben egy a Ferrarival 2010-ben).
Annyi igaz, hogy 2005-6 ban Alonso első számú pilóta volt, de nem fért kétség hozzá, hogy jogosan nyert címet.
Az a fajta Zseni, mint Hamilton, Verstappen vagy Vettel. Vagy Senna. És sajna hasonló primadonna.
Schumahcert valóban az emelte ki a legjobbak közül is, hogy csapatjátékos volt, aki tudott csapatot építeni is (a Ferrari sikersztorija 80%-ban az ő sikere volt). Alonso jó csapatkapitány volt pl a Ferrarinál, de mégsem igazi csapatjátékos.
Schumacher nem csak messze a legjobb pilóta volt de hozott szakembereket és szponzorokat, és kész volt évekre parkoló pályára tenni a karrierjét a Ferrariért.
Alonsot csak az azonnal címszerszés érdekli, nem akar csapatot építeni.
Ebben a legrosszabb Senna volt, ő nem épített csak rombolt, és bármikor faképnél hagyta a csapatát egy jobb autóért, és mivel sosem volt türelme építeni, gyakran a leszállóágba került csapathoz jutott.
@Ződ2000: Most úgy őszintén, Alonso nyert két mázli VB címet.... Sosem értettem, miért a nagy őrület, hogy micsoda zseni. És ez nem szubjektív szimpátia vagy antipátia, mert például Hamiltont ki nem állhatom, mégis elismerem, hogy egy autóba született zseni.
Vettel egy nagyra nőtt szerény gyerek, gyakorlatilag afféle puritán, alürmentes és úgy tűnik, hogy csak kibrusztolja, hogy a Ferrarival is eredményt érjen el. Joggal "Sumi" utód.
@laci_52: Alonso az első Ferraris éveiben méltó vezérpilóta volt, ha Schumacher emberi kvalitásaitól el is maradt.
Vettel egy korrekt ember és remek pilóta, 4 VB címmel már nincs értelme kergetni a címeket, ezért türelmesebb is mint Alonso. Aranyos volt a Tooned-ban Alonso csípősen fanyar humorú kommentje, amelyben, amelyben epésen jegyzi meg, ismeri az érzést, hogy milyen az mintha 40 éve nyert volna VB címet...
Vettel azóta is teljesít, Alonso tényleg elvesztette a tartását. Kár érte, már akkor lehetett tudni, hogy nem lesz ideje felépíteni egy új csapatot, ha a Meki-Honda nem válik versenyképessá rövid időn belül.
Vettel - ugyanúgy, mint nagy elődje, Michael Schumacher - igazi csapatember, jól együttműködik a teljes csapattal, mindig tudja, mi jó és mi nem az autón és ezt közli is a stábbal annak érdekében, hogy minél jobb legyen az autó.
Ellenpélda Alonso, aki egyszerűen csak elvárja, hogy jó autót tegyenek alá és ha ez nem sikerül, a saját csapatát szidja.
Hakkinen a Mercedes embere, mindig is az volt, a Meki után is rengeteg Mercedes rendezvényen szerepelt, mint 2 éve a zseniális reklámban amikor levasárnapisofőrözi az akkor még aktív Schumachert (találóan), majd őt nyugdíjasozza le valami maca. www.youtube.com/watch?v=12wSs4PEUWE&feature=player_detailpage
Akinek több pénze van, meg szélcsatornája, az előrébb jár a többieknél, ez szerintem nagyobb geometria módosításoknál, mint a mostani is ( pl. a hátsó felni szélessége 21.5 cm-ről 34-re változott ) méginkább igaz. Talán csak egy kivétel akad, a Renault. Enstone-ban van szélcsatorna, meg nagyon komoly fejlesztési központ is, mégsem remekelnek. Talán azért, mert pénzügyi befektetésnek fogták fel az elején. Valahogy Gerard Lopez alatt őszintébb volt a hangulat.
Van ugye a klasszikus vicc, amikor megy a riporter a faluban és kérdi a papot:
- Maguknál miért nem harangoznak délben?
- 42 okoa van annak, ezek egyike, hogy NINCS HARANG!
Szóval, van ott más is, kezdve a betegagyú spanyollal, aki szokás szerint hisztizik és támad, ahogy azt korábban is tette, de a motor miatt számos további összetevő sincs kitesztelve...
@laci_52: Ha szoros lenne a bajnokság egész évben, akkor mindegy lenne, hogy ki nyer, mi abban bízunk, hogy legalább a Ferrari és a Red Bull megszorongatja a Mercédeszt.
„A lány keverékek - ha megfelelően felmelegednek - úgy érzem, hasonló tempónál az előző évhez hasonló mértékben veszítik el a tapadást."
Megerősítem! Tény! Csak egyetérteni tudok a cikkíróval.
Sokat és nagy körültekintéssel kell dolgozni rajta, de tapasztalataim alapján ha megfelelően végezzük a hevítést, akkor a felhevült LÁNY-ok elveszítik a tapadást és a síkosság miatt a megcsúszás garantált. Szerintem ilyen esetben a tapadás sokkal inkább káros mint hasznos jelenség. "Üzemi hőmérsékleten" sokkal előnyösebb ha elveszik a tapadás és a dolgok "megcsúsznak" .
gizmo26666 2017.06.27. 00:49:52
Bejegyzés: F1-es turistaként Bakuban - 2. rész
FormaNet · http://formanet.blog.hu/ 2017.06.25. 19:02:58
Bejegyzés: F1-es turistaként Bakuban - 1. rész
A nép fia 2017.06.25. 12:31:14
Mennyi turista van? Mekkora a tömeg?
Mi a konkrét F1-es élmény?
Bejegyzés: F1-es turistaként Bakuban - 1. rész
Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.04.30. 20:46:59
Bejegyzés: Valtteri Bottas első F1-es futamgyőzelmét szerezte meg Szocsiban
Kánikula 2017.04.30. 19:49:30
Bejegyzés: Valtteri Bottas első F1-es futamgyőzelmét szerezte meg Szocsiban
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.04.25. 11:17:58
Annyi igaz, hogy 2005-6 ban Alonso első számú pilóta volt, de nem fért kétség hozzá, hogy jogosan nyert címet.
Az a fajta Zseni, mint Hamilton, Verstappen vagy Vettel. Vagy Senna. És sajna hasonló primadonna.
Schumahcert valóban az emelte ki a legjobbak közül is, hogy csapatjátékos volt, aki tudott csapatot építeni is (a Ferrari sikersztorija 80%-ban az ő sikere volt). Alonso jó csapatkapitány volt pl a Ferrarinál, de mégsem igazi csapatjátékos.
Schumacher nem csak messze a legjobb pilóta volt de hozott szakembereket és szponzorokat, és kész volt évekre parkoló pályára tenni a karrierjét a Ferrariért.
Alonsot csak az azonnal címszerszés érdekli, nem akar csapatot építeni.
Ebben a legrosszabb Senna volt, ő nem épített csak rombolt, és bármikor faképnél hagyta a csapatát egy jobb autóért, és mivel sosem volt türelme építeni, gyakran a leszállóágba került csapathoz jutott.
Bejegyzés: F1 Titkok Sebastian Vetteltől
zsa63 2017.04.24. 22:06:07
Vettel egy nagyra nőtt szerény gyerek, gyakorlatilag afféle puritán, alürmentes és úgy tűnik, hogy csak kibrusztolja, hogy a Ferrarival is eredményt érjen el. Joggal "Sumi" utód.
Bejegyzés: F1 Titkok Sebastian Vetteltől
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.04.24. 11:41:53
Vettel egy korrekt ember és remek pilóta, 4 VB címmel már nincs értelme kergetni a címeket, ezért türelmesebb is mint Alonso. Aranyos volt a Tooned-ban Alonso csípősen fanyar humorú kommentje, amelyben, amelyben epésen jegyzi meg, ismeri az érzést, hogy milyen az mintha 40 éve nyert volna VB címet...
Vettel azóta is teljesít, Alonso tényleg elvesztette a tartását. Kár érte, már akkor lehetett tudni, hogy nem lesz ideje felépíteni egy új csapatot, ha a Meki-Honda nem válik versenyképessá rövid időn belül.
Bejegyzés: F1 Titkok Sebastian Vetteltől
laci_52 2017.04.23. 00:04:21
Ellenpélda Alonso, aki egyszerűen csak elvárja, hogy jó autót tegyenek alá és ha ez nem sikerül, a saját csapatát szidja.
Bejegyzés: F1 Titkok Sebastian Vetteltől
FormaNet · http://formanet.blog.hu/ 2017.03.17. 12:46:56
Bejegyzés: F1 Häkkinennel erősít a McLaren
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.03.17. 09:58:20
Bejegyzés: F1 Häkkinennel erősít a McLaren
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.03.17. 09:57:03
Mondjuk a Meki sem felejtett el kultuszt építeni Hakiinennek :)
autossagok.blog.hu/2014/10/29/ma_megint_sokkal_okosabb_lettem_a_forma-1_rejtett_kulisszai_a_hakkinen_story
Bejegyzés: F1 Häkkinennel erősít a McLaren
2017.03.14. 12:46:03
Bejegyzés: F1 Nem volt hiábavaló a Ferrari tavalyi szenvedése
2017.03.14. 12:36:44
Bejegyzés: F1 Nem volt hiábavaló a Ferrari tavalyi szenvedése
Amator 2017.03.12. 23:39:05
Bejegyzés: F1 Ez az év is csak a nagyok játéka lesz?
FormaNet · http://formanet.blog.hu/ 2017.03.10. 16:18:15
Bejegyzés: F1 Alonso: Egy baja van a McLarennek, a motor
Duplaxiii 2017.03.10. 14:02:25
- Maguknál miért nem harangoznak délben?
- 42 okoa van annak, ezek egyike, hogy NINCS HARANG!
Szóval, van ott más is, kezdve a betegagyú spanyollal, aki szokás szerint hisztizik és támad, ahogy azt korábban is tette, de a motor miatt számos további összetevő sincs kitesztelve...
Bejegyzés: F1 Alonso: Egy baja van a McLarennek, a motor
FormaNet · http://formanet.blog.hu/ 2017.03.09. 19:35:33
Bejegyzés: F1 Hamilton és Bottas Ferrari veszélyre figyelmeztet
laci_52 2017.03.09. 13:05:35
Bejegyzés: F1 Hamilton és Bottas Ferrari veszélyre figyelmeztet
Pic 2017.03.08. 11:17:07
Megerősítem! Tény! Csak egyetérteni tudok a cikkíróval.
Sokat és nagy körültekintéssel kell dolgozni rajta, de tapasztalataim alapján ha megfelelően végezzük a hevítést, akkor a felhevült LÁNY-ok elveszítik a tapadást és a síkosság miatt a megcsúszás garantált. Szerintem ilyen esetben a tapadás sokkal inkább káros mint hasznos jelenség. "Üzemi hőmérsékleten" sokkal előnyösebb ha elveszik a tapadás és a dolgok "megcsúsznak" .
Bejegyzés: F1 Bottas szerint a széllökések meglepő dolgokat okozhatnak