2011. júl 31.

Kiss Pál Tamás egy baleset miatt a 21. helyen zárta a Magyar Nagydíjat

írta: FormaNet
Kiss Pál Tamás egy baleset miatt a 21. helyen zárta a Magyar Nagydíjat

A második futam reggelén borús, esős idő fogadta a GP3-as mezőny versenyzőit a hazai ringen. A Right Guard Racing motorsport program versenyzőjét a futam utolsó előtti körében hátulról meglökték, autója megsérült, így a 21. helyen zárta a második futamot.
 
 
A tegnapi első futamon Tomi a 11. helyen ért célba, azonban Sims büntetése miatt ma reggel a 10. helyről rajtolt.
Borús, esős reggel fogadta a pilótákat a Hungaroringen, ennek megfelelően esőgumikkal indult a futam. A csapat döntése alapján magas guminyomással vágtak neki a versenynek, de két kör után Tomi hiába melegítette tovább az abroncsokat, nem lehetett tartani a tempót, csúszkált a kocsi a kanyarokban, alacsony volt a tapadás. Ezután volt két biztonsági autós etap, az első két kör után, a második három körrel a leintés előtt.
 
A második alkalommal Tomi a 11. helyen autózott, egy kör safety után újraindult a verseny, ekkor már csak két kör volt hátra. Tominak sikerült jól elkapnia a tempót, együtt autózott Vainioval és Lainevel. A sikánban egymás mögött „sorakoztak”, amikor Tomi kocsijába hátulról belementek, az ütközés következtében összetört a hátsó szárnya, és a futómű is megsérült. Így a magyar versenyző a 21. helyen ért célba.
 
Kiss Pál Tamás: "Tévedés, hogy kicsúsztam volna, egész egyszerűen kilöktek, ez majd a felvételekről is látszani fog. Sajnálom, hogy megint nem találtuk meg a beállításokat, az időmérőn is nagyon sokat kell még dolgozni. Sajnálom, hogy akárcsak Silverstone-ban, itt is pechesen sikerült a hétvége. Külön köszönöm mindenkinek, hogy szurkolt nekem!" 

Faster Management
 

  

Szólj hozzá

hungaroring futam gp3 kiss pál tamás