2011. nov 19.

Bemutatkoznak versenyzőink, Báldi Gergő és Miskolczi Norbert

írta: FormaNet
Bemutatkoznak versenyzőink, Báldi Gergő és Miskolczi Norbert

A FormaNet szimulátoros csapata, a FormaNet Racing Team, a GPHungary liga túraautó bajnokságának  valenciai fordulóján mindkét versenyt megnyerte, Báldi Gergővel a volánnál. Csapattársa, Miskolczi Norbert éppen csak lecsúszott a dobogóról, és mindkét futamát pontszerző helyen zárta. 
 
 
A FormaNet Magazin versenyzői péntek délután második nagydíjukat futották a GPHungary League túraautó bajnokságában. Gergő már harmadik futamgyőzelmét ünnepelhette, míg Norbi izgalmas csatákkal és folyamatos pontszerzéssel zárta eddigi két megmérettetését. 
 
Épp itt az ideje, hogy bemutatkozzanak :)
 
Báldi Gergő
1995. június 13. Budapest
Salgótarjánban lakom, bár tanulmányaim egy időre Egerhez kötöttek, de a kollégium túl idegen volt nekem, így visszajöttem Salgótarjánba, ahol egy informatikai szakközépiskolában tanulok.
A tanulás mellett negyedik éve tájfutok, és körülbelül ugyanennyi ideje szimulátorozok.
A Formula-1-et már évek óta követem, kedvenc csapatom a McLaren, Kedvenc pilótám pedig Kimi Raikkönen. 2007 év végén az F1 hatására elkezdtem szimulátorozni, először még csak egyedül a gép ellen, majd amikor megkaptam első kormányom, már online szinten is versenyeztem. Jelenleg a Virtual Sim Racing és a Maszosz formula bajnokságában is versenyzek. Komolyabb eredményeim közül a Simulator Race of Champions 2010-re vagyok a legbüszkébb, ahová Magyarország legjobb szimulátorosait, és Michelisz Norbertet is meghívták. Ebben a mezőnyben egy 3. helyezést sikerült elérnem.  Idén már néhány gokartverseny is elindultam, és jövőre szeretnék az egész szezonban részt venni.
 
Gergő a GPHungary Liga túraautó bajnokságának pénteki fordulóján, Valenciában a FormaNet Racing Team Volvójában, magabiztos versenyzéssel nyerte mindkét futamot.
 
"A németországi megmérettetés után, itt valenciában is sikerült megszereznem a pole-t az első versenyre. A rajtom jól sikerült, próbáltam odafigyelni, és kicsit segíteni csapattársamnak, Miskolczi Norbinak, aki mellőlem indult, de sajnos láttam, hogy megcsúszott. Ezután a futam elején megpróbáltam spórolni a gumikkal, majd fokozatosan megléptem üldözőim elől. A második futam fordított rajtrácsán a nyolcadik helyről indulhattam, és már a rajtnál három helyet léptem előre. Néhány körön keresztül nagyszerű csatákat vívtam a riválisokkal, végül a negyedik-ötödik körben sikerült megelőznöm az élen autózó Kerekes Kornélt, ezt követően pedig mindvégig megőriztem vezető pozíciómat” – mesélt valenciai dupla győzelméről Gergő.  
 
Miskolczi Norbert
1993 augusztus 24. Vác
Vácdukán lakom, Újpestre járok iskolába gépésztechnikusnak tanulok egy német két tannyelvű osztályban. Hobbim a foci és a szimulátorozás. Jelenleg a lakhelyem focicsapatát erősítem,versenyszerűen. A másik fő elfoglaltságom a szimulátor,ezen belül az rFactor.
A szimulátorozással az F1RFT 2008 megjelenésének idején kezdtem foglalkozni, azóta kisebb szünetekkel űzöm ezt a tevékenységet. Eleinte billentyűzettel játszottam, azután elkezdett komolyan érdekelni a dolog, és megvettem az első kormányomat, ami egy ACME MonZa típusú gépezet volt.
Kiskorom óta követem a Formula-1-et, kedvenc csapatom a Ferrari, kedvenc versenyzőm Michael Schumacher. Az F1 miatt először ilyen modokkal mentem, de később rátaláltam egy WTCC modifikációra és nagyon megkedveltem. Azóta szinte csak zárt kasztnis autókkal versenyzem, de olykor még indulok egy-két F1-es futamon is.
A túrakocsi bajnokságban már futamgyőzelmet is szereztem, célom, hogy folyamatosan tanuljak és a legjobbak közé fejlődjek. Eddigi ligáim a PGL és a HRST.
Egy felhívás során, a FormaNet magazin jóvoltából ismertem meg a jelenlegi ligámat, amit a GPHungary működtet. Ezen belül természetesen a WTCC bajnokságban indulok egy nagyszerű csapattárssal, Báldi Gergővel, aki a szimulátorozás világában már jól ismert. Remélem a szezon végén legalább a Top5-be bekerülök és fokozatosan lépek majd előre. Titkolt célom a pontverseny végén a dobogós helyek egyike.
 
Norbi a FormaNet Racing Team színeiben pénteken Valenciában mindkét versenyen pontszerzőként ért célba. Az első versenyen második helyről rajtolhatott csapattársa, Báldi Gergő mellől, majd egy kicsúszást követően szinte a leintési első formanetes dobogója felé száguldott, de sérült kocsija miatt végül ötödikként szelte át a célvonalat. A második megmérettetésen a kvalifikáció legjobbjaként a 10. helyet kapta meg a fordított rajtrácson, végül a pontszerző hatodik helyen ért célba.
 
"Az első versenyen megszereztük az első két helyet, amit szerettünk volna mindvégig megőrizni, de sajnos az első kanyart elrontottam, kisodródtam a kavicságyba, ahonnan köztudott, hogy szinte lehetetlen visszaevickélni. Valahogy mégis sikerült visszatérnem a pályára, és a negyedik helyen folytattam a versenyt, de az autóm a kicsúszást követően már nem volt száz százalékos. A harmadik helyig tudtam felzárkózni, és egy ideig úgy tűnt, a kocsi is rendbe jött, de az utolsó körökben ismét előjöttek a problémák, olyannyira, hogy alig bírtam a pályán tartani, ezért a végére még két pozíciót vesztettem. Mivel az időmérőt megnyertem, így a fordított rajtrácson a 10. rajtkockából kezdtem meg a második versenyt. A rajt után belekeveredtem egy hatalmas lökdösődésbe, aminek következtében egészen a 15. helyre estem vissza. Innen kezdtem meg a felzárkózást, és ha még egy fél körig tart a verseny, akkor még az ötödik hely is meglett volna. A valenciai pálya nem tartozik a kedvenceim közé, remélem, hogy a következő verseny Szuzukában jobban sikerül” – értékelte valenciai versenyét Norbi.
 
 

Jelentkezz te is versenyzőnek a GPHungary ligába

 

 

GPHungary a Facebookon

Szólj hozzá

szimulátor miskolczi norbert túraautó formanet racing team gphungary league báldi gergő