2012. jan 09.

Nyugodj békében Raniero Gianotti

írta: FormaNet
Nyugodj békében Raniero Gianotti

46 éves korában, váratlanul elhunyt a Toro Rossónál dolgozó személyi tréner, Raniero Gianotti.


Raniero Gianotti vasárnap, kerékpározás közben szívrohamot kapott, életét már nem sikerült megmenteni.
A Formula-1 egyik legismertebb trénere még a Minardi csapatnál kezdte meg pályafutását a király-kategóriában, később Rubens Barrichello személyi edzője volt előbb a Stewart csapatnál, majd a Ferrarinál is.
Ez után a Toyotánál Jarno Trullinak segített a felkészülésben, 2008-ban pedig már a Toro Rossónál Sebastian Vettel mellett örülhetett a német pilóta első F1-es győzelmének.
2011-ben Sebastien Buemi és Jaime Alguersuari személyi edzője volt.
 
"Ma reggel nagyon szomorú lettem, amikor meghallottam a hírt, hogy az én jó barátom és edzőm, Raniero elment”- írta a twitteren Rubens Barrichello
 
"Ma elvesztettem egy testvért. Raniero, örökké megőrizlek a szívemben. Neked köszönhetem azt amit eddig elértem, és ezt soha nem felejtem el. Szeretlek Janiero” - búcsúzott edzőjétől Alguersuari.
 
 
FormaNet, Varga Viktória

 

Szólj hozzá

f1 formula 1 toro rosso raniero gianotti