2012. máj 01.

Räikkönen ma is csak a versenyzést szereti az F1-ben, a körítés hidegen hagyja

írta: FormaNet
Räikkönen ma is csak a versenyzést szereti az F1-ben, a körítés hidegen hagyja

Az idén visszatérő világbajnok, Kimi Räikkönen továbbra is kitart amellett, hogy az autók és a győzelem kivételével nem igazán érdekli a Formula-1, és nagyon jól meglenne a körítés nélkül.

 
A Bild am Sonntag riportere egy interjú során megkérdezte Kimi Räikkönent, hogy esetleg levenné-e a napszemüvegét, mire a 2007-es finn bajnok, nem egyszerűséggel ennyit válaszolt: "Nem."
 
"Nem. Én csak azért vagyok itt, hogy versenyezzek. Az összes többi csak süketelés, meg tudok lenni nélküle. Ha az autókat kivennék az F1-ből, akkor nem lennék ott.”
 
Visszatérése után a negyedik nagydíjon Räikkönen máris dobogós eredmény könyvelhetett el, a 32 esztendős finn azonban már a leintést követően sem volt túlzottan elégedett második helyével.
 
"Nem megy túl rosszul. Szeretem amit csinálok, és ennyi elég. Nem érdekel, ha valaki azt mondja, hogy jól csinálom, és az sem, ha azt mondják rosszul. Mégis, valahol kiábrándító, ha csak második vagy. Ki tudja mi fog történni a következő versenyen a Lotus versenyzőivel.”

 
Amikor 2009 végén Kimi elhagyta az F1-et, akkor azt mondta, hogy az autókat kivéve nem igazán szerette ezt a sportot. Véleménye máig nem változott.
 

"Az F1 nem játszik szerepet a magánéletemben. Nekem van egy valódi életem. Azt hiszem sok ember élete az F1. Nekem nem az." 

FormaNet, Varga Viktória

 

 

Szólj hozzá

f1 lotus formula 1 kimi aikkönen