2012. sze 02.

F1 Alonso: Szerencsésnek érzem magam, hogy öt nap múlva Monzában autóba ülhetek

írta: FormaNet
F1 Alonso: Szerencsésnek érzem magam, hogy öt nap múlva Monzában autóba ülhetek

A bajnoki tabella éllovasa, Fernando Alonso nyilván kissé csalódott, hogy önhibáján kívül nem sikerült pontot szereznie, ugyanakkor megkönnyebbült, és szerencsésnek érzi magát, hogy az ijesztő rajtbalesetet sikerült sérülés nélkül megúsznia.

Alonso(1).jpg

Fernando Alonso az elmúlt 23 nagydíjon mindannyiszor pontszerző helyen ért célba, így a Belga Nagydíjon beállíthatta volna Micheal Scumacher rekordját. Mindez azonban nem sikerült a spanyol bajnoknak, ugyanis már a verseny legelején balesetbe keveredett Romain Grosjean őrült akciójának köszönhetően. Ráadásul a Lotus átrepült a Ferrarin, így a rémisztő incidens akár súlyos következményekkel is járhatott volna. Fernando szerencsére nem sérült, és bár fontos pontoktól esett el, de továbbra is vezeti a bajnoki pontversenyt.

„Csalódott vagyok, mert pontokat vesztettem, de szerencsésnek érzem magam, hogy öt nap múlva Monzában autóba ülhetek. A felvételeket elnézve, komolyabb probléma is lehetett volna, hiszen Grosjean autója nagyon közel volt a fejemhez."

„Azt hiszem az autó teteje teljesen összetört, szóval ebből a szempontból szerencsés vagyok" – nyilatkozott optimistán Alonso, aki semmit sem tudott a baleset körülményeiről mindaddig, amíg meg nem nézte a visszajátszást.

000 facebook_banner.jpg

„Fogalmam sem volt mi történt egészen addig, amíg nem néztem vissza, mert elég nehéz volt elképzelni, hogyan érkezhet meg rám egy autó ennyire gyorsan. Miután megnéztem a visszajátszást, láttam, hogy Grojean és Hamilton összeértek, elvesztették a kontrolt és utána frontálisan belém álltak."

Alonso azokról a pillanatokról is beszélt, amikor egy rövid ideig még az autóban maradt.

„Pár másodpercig az autóban maradtam, mert fájt a hátam. utána egy kis tűz keletkezett, és jöttek eloltani, ezért úgy döntöttem, inkább kiugrok, mert a füsttől nem kaptam levegőt."

A Belga Nagydíjjal kapcsolatban nyilván csak a rajt pillanatairól tudott érdemben beszélni a kétszeres bajnok: „Az első dolog Maldonado esete volt. Meglepődtem, mert még piros volt a lámpa, de ő már a harmadik vagy második helyen állt. Szóval ez egy jókora kiugrás volt. Ezt követően a start jól sikerült, meg tudtam előzni a két Saubert, és a harmadik helyen álltam. Utána megkezdtem a kanyarodást, és már csak azt éreztem, mintha egy vonat érkezett volna. Ez egy nagyon nagy ütközés volt."

Szöveg: FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

hotel phőnix tisza.gif

Szólj hozzá

ferrari forma1 fernando alonso formula1 belga nagydíj rajtbaleset