2013. ápr 04.

F1 Célvonalon - Romain Grosjean

írta: FormaNet
F1 Célvonalon - Romain Grosjean

A Lotus F1 Team francia pilótája, Romain Grosjean tavaly az átlagnál kevesebbszer szelte át a célvonalat, és idén egyértelmű célja, hogy ezen statisztikáján javítson. Az idei szezon eddigi két versenyén ez sikerült is neki, a Kínai Nagydíj előtt pedig a széria hivatalos weboldalán indított új sorozat főszereplője lehetett, ahol nem éppen szokványos kérdésekre kellett választ adnia.

romain grosjean.jpg

Sportoló, akit legjobban csodálok…

Romain Grosjean: Sokan vannak, akiket csodálok: Roger Federer (tenisz) Didier Cuche (sí) Sebastien Loeb (rali) és Yannick Noah (tenisz)

A világ legjobb színésze…

RG: Jean Reno

Karrierem eddigi legemlékezetesebb előzése…

RG: Ez a GP2-ben volt, 2011-ben, Barcelonában. Három autót előztem meg a 4-es és 5-ös kanyarban. Kettőt kívülről, egyet a belső íven.

Kedvenc dalom…

RG: Kedvelem Adele dalait.

A legjobb dolog a holtszezonban…

RG: Annyit aludhatok, amennyit csak akarok

Az utolsó alkalom, amikor elvesztettem a fejem…

RG: Olykor előfordul. Legutóbb azt hiszem decemberben történt. Szinte mindent eldobtam, ami nálam volt - a telefonomat, a pénztárcámat.

Első háziállatom…

RG: Egy Jack Russell terrier, a neve Milou volt.

A legértékesebb apróság, ami nálam van…

RG: Az eljegyzési gyűrűm

A legviccesebb ember, akit ismerek…

RG: Hughes Trevennec, aki a Mumm pezsgőnél dolgozik

Kedvenc italom…

RG: Pezsgő a dobogón

Amit sosem tudnék viselni...

RG: Virágos szövetnadrág.

000 facebook_banner.jpg

Legjobb magyarázat a csapatfőnöknek egy kiesés után…

RG: Bocs, rossz pedált nyomtam.

Amit legutoljára elvesztettem…

RG: Lekopogom, szinte sosem veszítek el semmit.

Kedvenc nyaralóhelyem…

RG: Mauritius

A nap kedvenc időszaka

RG: A vacsoraidő

A legfurcsább pletyka, amit valaha olvastam magamról...

RG: Két évvel ezelőtt, hogy a feleségem terhes. Akkor az nem volt igaz, most viszont igen…

A legjobb ajándék, amit kaptam egy rajongótól…

RG: Egy kis modell, ami engem ábrázolt. Fából volt faragva, és ki volt festve.

Legjobb gyógymód a másnaposságra...

RG: Az idő

Még több Célvonalon:

Sebastian Vettel

Nico Rosberg

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

 

Szólj hozzá

forma-1 formula-1 romain grosjean célvonalon