2014. máj 16.

F1 A kezdetek - Sebastian Vettellel

írta: FormaNet
F1 A kezdetek - Sebastian Vettellel

Sebastian Vettel az elmúlt néhány évben hozzászokott az első helyhez, idei első győzelme azonban eddig még nem jött össze. A következő helyszínen, Monacóban talán az eddigieknél nagyobb esélye lesz befogni a Mercedeseket, de addig a széria hivatalos oldalának legújabb sorozatában beszámol életének néhány „legelső” momentumáról.

sebastian vettel - austin.jpg

 

Ki volt az első hősöd gyermekkorodban?

Sebastian Vettel: Egyértelműen Michael Schumacher.

Melyik volt az a nagydíj amit először láttál és emlékszel is rá?

SV: 1993-ban volt az első alkalom, hogy édesapám elvitt a Német Nagydíj egyik szabadedzésére, a Hockenheimringre.

Hány évesen jutott először eszedbe, hogy F1-es pilóta akarsz lenni?

SV: Az biztos, hogy már kisgyermekként is álmodoztam róla, aztán amikor együléses autókkal kezdtem versenyezni, akkor kezdtem úgy érezni, hogy az álom valósággá válhat.

Mikor volt az első nagy baleseted egy versenyautóval?

SV: Hét évesen egy gokarttal. Ezt követően az egyetlen nagyobb balesetem 2006-ban volt Spában, amikor a World Series by Renault bajnokságban versenyeztem.

Milyen színű volt az első sisakod?

SV: Az első rendes gokart sisakom egy fehér Arai sisak volt. Előtte volt még egy fekete, kék csíkkal, de az egy átlagos sisak volt, amit boltban lehet kapni.

Mikor nyerted meg első trófeádat, és hogyan nézett ki?

SV: Nyolc éves voltam, és egy babérkoszorú volt, ami teljesen lenyűgözött.

Milyen autót vezettél először?

SV: Egy Ford Fiestán próbáltam megtanulni vezetni, a saját kis kertünkben.

Ideges voltál első nap az iskolában?

SV: Nem nagyon emlékszem, de nem tudom elképzelni - a vidéki srácoknál ez elég lazán megy. 

Mi volt az első étel, amit főztél?

SV: Tojásrántotta.

Mi volt az első dolgod ma reggel?

SV: Ez meglepő lesz – felébredtem!

Mi volt az első dolgod, amikor legelőször ülést kaptál az F1-ben?

SV: Nem szálltam fel a Magyarországra tartó gépre. 

Mi volt az első lemez amit vásároltál?

SV: Ez az Informer volt egy Snow nevű előadódól.

Mit sportoltál először gyermekkorodban?

SV: Fociztam - és még ma is szeretek.

Mikor volt az első romantikus csókod?

SV: 16 évesen.

Mikor volt az első alkalom, amikor egy rajongó autogramot kért tőled?

SV: Amikor a Formula BMW-ben versenyeztem (2003/2004).

Mikor ízlelted meg először a pezsgőt?

SV: Nem emlékszem. Valószínűleg nem volt rám nagy hatással.

Melyiket kívánod meg először - a gyümölcsöt vagy egy szelet csokit?

SV: Szerencsére ma már a gyümölcsöt!

Mi volt az első szavad kisgyerekként?

SV: ...hmm, lóerő! (Nevet)

000 facebook_banner.jpg

A kezdetek - Romain Grosjeannal

A kezdetek - Nico Rosberggel

A kezdetek - Kobajasi Kamuival

 

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

forma-1 kezdetek sebastian vettel formula-1