2014. aug 18.

F1 A kezdetek - Esteban Gutiérrezzel

írta: FormaNet
F1 A kezdetek - Esteban Gutiérrezzel

A Sauber versenyzője, Esteban Gutiérrez első Formula-1-es szezonját a tabella 16. helyén zárta, ám idén ennél is nehezebb dolga van, hiszen túl a szezon felén még mindig az első pontjáért kell küzdenie. Erre még nyolc versenyhétvégén lesz lehetősége 2014-ben, addig is a nyári szünetben, a széria hivatalos oldalának legújabb sorozatában életének néhány „legelső” momentumára tekint vissza - többek között az első komolyabb balesetére, az első trófeára, vagy éppen az első romantikus csókra…

esteban gutiérrez.JPG

 

Ki volt az első hősöd gyermekkorodban?

Esteban Gutiérrez: Édesanyám – amikor megtudtam, min ment keresztül még mielőtt megszülettem.

Melyik volt az a nagydíj amin először ott voltál és emlékszel is rá?

EG: A 2007-es montreáli verseny, amit sosem fogok elfelejteni, mert Robert Kubica éppen előttem szenvedett balesetet.  

Hány évesen döntöttél úgy, hogy F1-es pilóta akarsz lenni?

EG: 14 évesen döntöttem el, hogy ez az én sorsom.

Mikor volt az első nagy baleseted egy versenyautóval?

EG: A Formula BMW-ben, egy szezon előtti teszten. Elég nagy bukás volt, de nem lett semmi bajom.

Milyen színű volt az első sisakod?

EG: Sárga, arany és kék - nagyon kifinomult színösszeállítás! (Nevet)

Mikor nyerted meg első trófeádat, és hogyan nézett ki?

 EG: 2004-ben, még  gokartban, és semmihez sem fogható érzés volt egy nagy csata után dobogóra állni és felemelni a trófeát. Egy átlagos trófea volt, nem is volt igazán nagy, de nekem akkor ez volt a legszebb a világon!

Milyen autót vezettél először?

EG: A bátyám Volswagen VR6-os Jettáját. Emlékszem, nem nagyon bízott bennem…

Hol volt az első ház, amiben éltél?

EG: Monterrey-ben, Mexikóban. Még mindig ott lakom, amikor Mexikóban vagyok.

Ideges voltál az első nap az iskolában?

EG: Nem emlékszem, hogy valaha is ideges lettem volna az iskolában, így nyilván az első napon sem.

Mi volt az első étel, amit főztél?

EG: A specialitásom a quesadillas. (ejtsd:kázádíjá: tortilla lapokból készült mexikói melegszendvics - a szerk. ) Amikor otthon vagyok, mindig készítek.

Mi volt az első dolgod ma reggel?

EG: Felébredtem és küldtem egy „jó reggelt” sms-t a barátnőmnek.

Mi volt az első dolgod, amikor legelőször ülést kaptál az F1-ben?

EG: Mosolyogtam és megfogadtam magamnak, hogy nem számít milyen kihívások várnak rám, mindent megteszek ahhoz, hogy világbajnok legyek.

Mi volt az első lemez, amit vásároltál?

EG: Biztosan valami mexikói, de nem tudom pontosan.

Mit sportoltál először gyermekkorodban?

 EG: Golf és kosárlabda, de aztán jött a testvérem az autójával, és már tudtam is mi az én sorsom...

Mikor volt az első romantikus csókod?

EG: Valóban romantikus? Nem is olyan régen.

Mikor kértek tőled először autogramot?

EG: 2007-ben, amikor édesanyám azt mondta, hogy ő is nagy rajongóm, és megkért, hogy írjam alá az egyik közös fényképünket.

Mikor ízlelted meg először a pezsgőt?

EG: Nem könnyű erre válaszolni… talán egy szilveszteren, régen.

Melyiket kívánod meg először - a gyümölcsöt vagy egy szelet csokit?

EG: Gyümölcsöt - és tennék hozzá egy kis különleges mexikói chili port. (Nevet)

Mi volt az első szavad kisgyerekként?

EG: Jó kérdés. Meg kell kérdeznem édesanyámat.  

000 facebook_banner.jpg

A kezdetek - Daniel Ricciardo

A kezdetek - Kevin Magnussen

A kezdetek - Max Chilton

A kezdetek - Adrian Sutil

A kezdetek - Pastor Maldonado

A kezdetek - Felipe Massa

A kezdetek - Sebastian Vettel

A kezdetek - Romain Grosjean

A kezdetek - Nico Rosberg

A kezdetek - Kobajasi Kamui

 

 

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá