F1 Botrány a Formula-1-es jegyeladások körül
Sok Formula-1-es rajongó maradt jegy nélkül a soron következő nagydíjakra, beleértve a legendás silverstone-i versenypályán megrendezésre kerülő Brit Nagydíjat is, miután a Simply The Ticket nevű jegyértékesítő iroda bezárta kapuit. A vásárlók természetesen már kifizették a jegyek árát, ám azok nem érkeztek meg.
James Allen neves brit F1-es szakíró arról ír blogjában, hogy sok rajongónak nem érkezett meg az ezen a hétvégén megrendezésre kerülő Európa Nagydíjra megvásárolt jegye. A jegyértékesítő iroda honlapja és Twitter fiókja már nem aktív, illetve sem telefonon, sem pedig e-mailben nem elérhető.
A kétségbeesett vásárlók így különböző utakon igyekeznek valahogyan segítséget kérni, volt például olyan pórul járt szurkoló, aki Fernando Alonso Twitter oldalán próbálkozott.
James Allenhez is érkezett néhány megkeresés.
„A barátnőmmel utaznék Valenciába a hétvégén, de a jegyeket még nem kaptuk meg. A múlt hétvége óta nem elérhető a simplytheticket.com, és különböző bejegyzések is azt sugalljak, hogy a cég megszűnt. Szomorú vagyok, mert ez lenne a barátnőm első nagydíja, és ami még rosszabb, hogy egy baráti párral mennénk, akik velünk együtt ugyanitt vásároltak. Már számtalanszor foglaltam jegyet szerte Európában, de soha nem volt még ilyen probléma. Az én hibám, hogy nem a hivatalos honlapon keresztül vásároltam, de megtanultam a leckét"- írta az egyik olvasó.
Szöveg: FormaNet, Varga Viktória