2013. már 19.

F1 Célvonalon - Nico Rosberg

írta: FormaNet
F1 Célvonalon - Nico Rosberg

Miután a Mercedes német pilótája, Nico Rosberg Melbourne-ben a harmadik sorba kvalifikálta magát, a versenyen sajnos végül nem láthatta meg a célvonalat. A Formula-1 hivatalos weboldalán indított új sorozatban azonban vigaszdíjul ő lehet az első pilóta, aki betekintés enged F1-en kívüli gondolataiba.

rosberg - melbourne.jpg

Sportoló, akit legjobban csodálok…

Nico Rosberg: Muhammad Ali

A világ legjobb színésze…

NR: Ebben a pillanatban Bradley Cooper a Napos oldalból.

Karrierem eddigi legemlékezetesebb előzése…

NR: Amikor 2007-ben Melbourne-ben megelőztem Ralf Schumachert. Elég messze voltam tőle, aztán sikerült ott hagynom!

Kedvenc dalom…

NR: A Red Hot Chilli Pepperstől a Híd alatt (Under the bridge).

A legjobb dolog a holtszezonban…

NR: Az, hogy nincs ütemterv!

Legrosszabb hajvágásom, ami valaha volt...

NR: Egy időben úgy néztem ki, mintha egy fazekat raktak volna a fejemre, és úgy vágták volna le a hajamat.

Az utolsó alkalom, amikor elvesztettem a fejem…

NR: Elég gyakran előfordul, így nem emlékszem egy konkrét alkalomra. De soha nem tartott hosszú ideig! (Nevet)

Első háziállatom…

NR: A labradorom, amikor hét éves voltam. Teddy-nek hívták.

A legértékesebb apróság, ami nálam van…

NR: Szomorúan hangzik, de a BlackBerry-m.

Kedvenc italom…

NR: A víz

Amit sosem tudnék viselni...

NR: Rózsaszín nadrágot

Legjobb magyarázat a csapatfőnöknek egy kiesés után…

NR: Nem az én hibám volt.

Amit legutoljára elvesztettem…

NR: A sisakomat a repülőtéren.

Kedvenc nyaralóhelyem…

NR: Az otthonom

Kedvenc időtöltésem...

NR: Versenyzés

000 facebook_banner.jpg

A legfurcsább pletyka, amit valaha olvastam magamról...

NR: Sosem volt olyan, ami igazán furcsa lett volna – inkább csak amolyan alapvető emberi hibák.

A legjobb ajándék amit kaptam egy rajongótól…

NR: Egy teddy mackó.

Legjobb gyógymód a másnaposságra...

NR: Bocsánat, de azt hiszem ez ügyben rossz srácot kérdezel. Nem vagyok ennek szakértője, de amennyiben ez valaha is megtörténne velem, akkor vízzel gyógyítanám magam. 

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

 

www.bet-at-home.com

Szólj hozzá

forma-1 nico rosberg formula-1 célvonalon