2017. máj 03.

F1 Bottas is beszállt a vb játékba

írta: FormaNet
F1 Bottas is beszállt a vb játékba

Oroszországban első f1-es diadalát arató Valtteri Bottas nem tagadja, hatalmas lökést adott neki a futamgyőzelem, és arra figyelmeztet, hogy az élmenők innentől komoly riválisként tekinthetnek rá a világbajnoki csatában.

bottas-hamilton.jpg

Valtteri Bottas vasárnapi győzelmével a bajnoki pontversenyben mindössze 23 pontra került az első helyen álló Sebastian Vetteltől, saját csapattársától, Lewis Hamiltontól pedig csak 10 pont választja el.

Arra a kérdésre, hogy csapattársa mit mondott neki a futam után, Bottas a következőt válaszolta: „Gratulált nekem, ami nagyon nagyon kedves tőle. Ugyanolyan profi, mint eddig volt.”

Meglehet, hogy most Hamilton őszintén gratulált márkatársának, ám az idő előrehaladtával Bottas szerint ez változhat.

„Lewis jelenleg előttem van, nagyszerű munkát végez, és azt hiszem, csapatként is jól működünk. Hosszú lesz az év, és lesznek harcok a pályán bizonyos autók között. A szezon bizonyos szakaszában lehetnek még trükkös dolgok a versenypályán és a bajnoki küzdelemben, és meglehet, hogy kevesebb beszéd, és inkább több harc lesz a pályán.”

A Mercedes főnökei szerint Bottas teljesítményére egészen biztosan pozitív hatással lesz a hétvégi siker, és ugyanígy látja ezt ő maga is.

„Az első győzelem valami igazán különleges dolog. Mindig hinned kell magadban, hiszen akkor nincs is értelme annak, hogy itt legyél. Ha azt hiszed, hogy nem nyerhetsz, akkor inkább maradj otthon. De igazából ez egy visszaigazolás és egy eredmény, ami fontos. Hiszen ebben a világban az eredmények számítanak. Az, hogy hány pontot kapsz, hány versenyt tudsz nyerni, hányszor állsz a dobogón – ez a játék erről szól. És most, hogy megszereztem az első győzelmem, biztos vagyok benne, hogy meg tudom csinálni. Eddig is tudtam, hogy képes vagyok rá, viszont ez most meg is történt, és újra és újra akarom. Nem lesz olyan könnyű idén, legalábbis szerintem az első félévben hatalmas harcok lesznek, de ez a harc négy versenyző között fog zajlani.”

 

Szólj hozzá

mercedes f1 forma-1 formula-1 valtteri bottas