2011. feb 08.

A Force India is leleplezte új versenyautóját

írta: FormaNet
A Force India is leleplezte új versenyautóját

A mezőnyből utolsóként a Force India leplezte le 2011-es modelljét, a VJM04-et.

A továbbra is India nemzeti színeiben pompázó, és Mercedes erőforrással felszerelt konstrukcióban már helyet kapott a KERS.

Adrian Sutil abban bízik, hogy idén legalább egy helyet előrébb lépnek a bajnokságban (2010-ben a Force India hetedik lett), továbbá a német pilóta célja, hogy idén már dobogón pezsgőzhessen.

"Bizakodó vagyok az idei szezont illetően. Tavaly éppen hogy csak lemaradtam a legjobb tízből az egyéni bajnokságban, de remélem ez most sikerülni fog. A csapat komoly fejlődésen ment keresztül az elmúlt két évben, és mindaz alapján, amit az elmúlt hetekben a gyárban láttam, kijelenthetem, hogy idén is folytatóik ez a menetelés. A célunk az, hogy legalább egy hellyel magasabb pozícióban fejezzük be az évet, mint tavaly. A következetesség a kulcs. Dobogós helyezéseket szeretnénk elérni. "

A Vitantonio Liuzzi helyére érkező Paul di Resta egyelőre még nem akar jóslatokba bocsátkozni, reális célja, hogy egy következetes és konstans teljesítménnyel hálálja meg csapatának a bizalmat.

„Az előző évhez képest nem sok minden változott.  Most a csapat versenyzője vagyok, de ugyanazzal a határozottsággal készülök, mint tavaly. Bármilyen feladatról vagy csapatról volt szó, én mindig is elkötelezett voltam, és mindig a maximumon teljesítettem azt, amit kiadtak nekem. Természetesen kicsit más lesz, mint tavaly, mivel egy versenyhétvégén már a szabadedzéseken, az időmérőn és egy futamon is részt veszek. Ez egy nagyszerű lehetőség számomra, és szeretném a lehető legtöbbet kihozni magamból. Konkrét célokat nem szeretnék megfogalmazni, hiszen ebben olyan sok tényező szerepet játszhat. Rendszeresen végig szeretném futni a versenyeket, és következetesen teljesítménnyel jelentősen hozzájárulni a csapat sikeréhez.”

Az indiai istálló elnöke, Vijay Mallya nagyon optimistán vág neki a 2011-es szezonnak, hiszen három győzelemre éhes versenyzőt tudhat csapatában. Az elnök szerint a csapat szakemberei a VJM04 tervezésénél kiválóan alkalmazkodtak az új szabályokhoz, és az idei szezonban a folyamatos pontszerzés mellett a dobogót célozzák meg. 

 

Képek:

 

 

Szólj hozzá

f1 formula 1 force india autóbemutató vjm04