2011. ápr 21.

Robert Kubica: Hello mindenki, itt vagyok!

írta: FormaNet
Robert Kubica: Hello mindenki, itt vagyok!

Mint arról már bizonyára mindenki értesült, Robert Kubica a következő napokban elhagyja a kórházat, és megkezdődik a rehabilitációja annak érdekében, hogy mielőbb visszatérjen a király-kategória mezőnyébe. A lengyel versenyző a Lotus Renault hivatalos honlapján most először szólt rajongóihoz, és köszönte meg támogatásukat. 


„Hello mindenki, itt vagyok! Elnézést a késői jelentkezésért, de ki akartam várni azt a pillanatot, amikor néhány pozitív hírt is megoszthatok veletek.  Először is szeretnék hatalmas köszönetet mondani a rajongóknak, akik egyszerűen hihetetlen erőt adtak a februári balesetem óta folyamatosan. Rengeteg jókívánsággal, és különböző ajándékokkal halmoznak el még most is, és úgy tűnik ez a folyamat nem csendesedik. És szeretnék köszönetet mondani a világban minden  F1 rajongónak, aki valamilyen formában aggodalmát fejezte ki ebben a nehéz helyzetben, melyben most vagyok.”

Alig több mint 10 hete történt a baleseted, hogy érzed magad?
 
Robert Kubica: Már sokkal jobban vagyok. A felépülésem a helyes irányba halad, és az erőm, valamint a súlyom is napról napra gyarapszik, ennek eredményeként hamarosan elhagyom a Santa Corona kórházat.

Pontosan mikor lesz ez?
 
RK:  A pontos dátumot még nem tudom, de remélem, hogy 10 napon belül.

Mennyire tudod mozgatni a sérült karjaidat?
 
RK: Még elég korlátozottan, de ebben az esetben ez teljesen normális ebben, hiszen a hosszú ideig tartó mozdulatlanság miatt a karizmaim még nagyon gyengék. De napról napra határozottan javul a helyzet. 

Beszélnél egy kicsit a rehabilitációs programról?
 
RK: Amint elhagyom a kórházat, eltöltök néhány napot otthon, Monacóban, majd elutazom Olaszországba, Dr. Ceccarelli létesítményébe, ahol majd elindul egy mély rehabilitációs program, először is egy könnyebb edzésprogrammal kezdjük. Párhuzamosan két programunk lesz, ami mind a gyorsaságra, mind az erőlétem javítására irányul.

A rajongók csodálatos támogatása segített a felépülésben?
 
RK: Azt kell mondjam, ez elsöprő érzés volt, és nagyon sokat segített. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen sokan támogatnak. Ez nagyon hízelgő számomra, és megígérem nekik, hogy amikor visszatérek, abszolút a legjobb formámat fogom nekik adni.

A baleseted óta folyamatosan tartod a kapcsolatot a csapatoddal? 
 
RK: Természetesen igen. Különösen azóta, mióta elkezdődött a szezon. Minden versenyről versenyjelentéseket küldenek, így naprakész vagyok, és olyan mint ha én is ott lennék. 

Láttad az eddigi versenyeket. Mi a véleményed az idei szezonról, és a Lotus Renault teljesítményéről?

RK: Kétségtelenül nagyon erősen kezdődött számunkra a szezon, és az autóban rejlő potenciál, ami már a februári valenciai teszteken is észrevehető volt, most megerősítést nyert. Mint az általában lenni szokott, fontos, hogy továbbra is kiegyensúlyozottan haladjanak a fejlesztések, és szinten kell tartani ezt a teljesítményt. A srácok nagyszerű munkát végeztek, és biztos vagyok abban hogy tovább javulunk. 
 
Végül mit üzennél a Formula-1 rajongóinak?

RK: Nos, továbbra is élvezzék az F1-es show-t, bár jelenleg nem vagyok ennek részese. Ami engem illet, megpróbálok ebből a nehéz helyzetből tapasztalatokat meríteni, hogy olyan erősen térjek vissza, mint amennyire az lehetséges. 

 

Szólj hozzá

f1 formula 1 robert kubica