2011. aug 28.

Buemi és Alguersuari fékezni tanítaná egy-két versenytársát

írta: FormaNet
Buemi és Alguersuari fékezni tanítaná egy-két versenytársát

A Toro Rosso nem csak nullázott Belgiumban, de extra rövid versenyt tudhat maga mögött, miután Jaime Alguersuarit rögtön a rajtnál-, Sebastien Buemit pedig a hatodik körben "takarította el" egy-egy rivális kolléga.
 
Jaime Alguersuari F1-es karrierjének legelőkelőbb helyéről, a hatodik helyről várhatta a vasárnapi versenyt, míg csapattársa, Sebastian Buemi éppen csak kicsúszott a legjobb tízből, és a 11. rajtkockából kezdte meg futamát.
 
A spanyol pilótának esélye sem volt megmutatni, hogy mire képes az élmezőny végén, ugyanis rögtön a rajtnál Bruno Senna hibázott, és nekiment a Toro Rossónak, amiért ugyan a brazilt hamarosan megbüntették, de ez már nem segített Alguersuarin, akinek annyira megsérült kocsija, hogy fel kellett adnia küzdelmét. A 21 esztendős spanyol érthető módon, elég dühös volt.
 
Jaime Alguersuari: "Nem akarok rosszat mondani egyik versenyzőre sem, mert ez nem az én stílusom, de azt hiszem mindenki számára teljesen nyilvánvaló a helyzet. A rajt után a hajtűben középen voltam, Senna belülről, Fernando (Alonso) pedig kívülről volt mellettem, és Senna teljesen kifelejtette a fékezést, így nekem jött, és a Ferrarinak lökött. Van azért számos pozitívum is a hétvégében, hiszen nyilvánvaló, hogy az autónk képes lett volna pontokat gyűjteni, ami a csapat kemény munkáját dicséri. Sajnálom a srácokat, mert egy hatodik helyről rajtolni nem mindennapi dolog számunkra. Most várom a következő versenyt, és semmi okát nem látom annak, hogy Monzában miért ne lehetnénk versenyképesek."
 

 
Sebastien Buemi ugyan néhány körrel tovább élvezhette a legendás belga aszfaltcsíkot, de cseppet sem boldogabb spanyol társánál, hiszen ő sem saját hibájából, vagy műszaki probléma miatt adta fel pontszerző reményeit, hanem a Sauber újonca, Sergio Perez jóvoltából volt kénytelen kiállni.
 
Sebastien Buemi: "Volt egy jó rajtom, és a 11. helyről az első kanyar után már a hatodik helyen voltam, ami fantasztikus volt. Képes voltam tartani a tempót Alonsóval és Hamiltonnal. És akkor Perez megpróbált megelőzni, és egyszerűen hátulról belém hajtott, és a hátsószárnyam teljesen megrongálódott. Nem volt más választásom, be kellett hajtanom a bokszba, és kiálltam. Tényleg nem értem mit művelt, hiszen egyértelműen előtte voltam. Olyan volt, mintha elfelejtett volna fékezni. Ezután a csapat hazai versenyére, Monzába utazunk, és úgy tűnik az autónk teljesítmény szempontjából sokat javult,majd meglátjuk még mit tehetünk."
 
 
FormaNet, Varga Viktória

  

Csatlakozz hozzánk a Facebookon

Szólj hozzá

f1 formula 1 toro rosso belga nagydíj buemi alguersuari