2011. okt 09.

Massa szerint csak az FIA képes Hamiltont visszafogni

írta: FormaNet
Massa szerint csak az FIA képes  Hamiltont visszafogni

A Japán Nagydíjon ismét megtalálta egymást a két egykori barát, Felipe Massa és Lewis Hamilton. A Ferrari brazil pilótája ismét kritizálta a McLaren brit versezőjét.

A szingapúri fiaskó után most a szuzukai gyors 130R kanyar volt Lewis Hamilton és Felipe Massa összeakadásának helyszíne, ahol a brazil támadást indított Hamilton ellen a külső íven, ám a brit védte pozícióját, amit a Ferrari első szárnya bánt.
 
A futam alatt a versenybíróság vizsgálta az esetet, ám végül szabályosnak ítélték meg Hamilton védekezését, mivel a brit az ideális íven tartotta autóját, az előzéssel próbálkozó brazilhoz képest. A Ferrari versenyzője nem volt boldog a döntés illetően, és kijelentette, nem nagyon érdekli már, hogy Hamilton mit mond, csak az, hogy mit tesz.
 
A futamot követően Lewis Hamilton így vélekedett az esetről:
 
"A dologról csupán annyit mondhatok, hogy semmit sem láttam a tükörben, mert azok annyira remegtek az egyenesben, és nem gondoltam, hogy ő (Massa) ott lehet. Semmiféle rossz szándékom nem volt Felipe irányában. A legnagyobb tiszteletem az övé, hiszen egy fantasztikus pilóta, és a mai napon extra gyors volt."
 
Massát azonban nem hatották meg Hamilton dicsérő szavai, és nem hisz abban sem., hogy a mclarenes ne vette volna őt észre, ezért arra kérte az FIA-t, hogy szenteljenek komolyabb figyelmet a brit pilóta akcióinak, mert csak a testület lehet rá hatással.
 
 
"Hogy őszinte legyek, nem érdekel, amit mond, csak az amit tesz. Nagyon lassú volt az 130R kanyarban, és a jobb oldalon maradt. Sokkal gyorsabb voltam, és elmentem mellette a baloldalon, és ott fékeztem. Én a saját ívemen maradtam, amíg ő irányt változtatott az autójával, és hozzáért az enyémhez. Nincs erről nagyon mit mondani. Amit ő mond, az nem érdekel. Csak az érdekel amit az FIA mond. Idén sokkal kisebb dolgokért is büntettek már, ezúttal viszont nem tették meg. Ez már sorozatban a második alkalom, hiszen legutóbb is problémát okozott az időmérőn és a versenyen is” – emlékeztetett Felipe Massa a Szingapúri Nagydíjon történtekre.
 
"Idén már nagyon sokszor megtörtént. Az FIA-nak fontos vele törődni. Egyedül ők képesek visszafogni” – figyelmeztette az irányító testületet Felipe Massa.
 

Szöveg: FormaNet, Varga Viktória
Szólj hozzá

f1 forma1 lewis hamilton fia japán nagydíj felipe massa