2011. okt 13.

Hamilton csak magát okolja a problémák miatt

írta: FormaNet
Hamilton csak magát okolja a problémák miatt

Lewis Hamilton nem keres kibúvót az elmúlt néhány verseny csalódástkeltő eredményei miatt, sőt leginkább magát hibáztatja, és tisztában van azzal, hogy sokkal jobb munkát kell végeznie ahhoz, hogy kilábaljon ebből a gödörből.
 
 
Lewis Hamilton legutoljára a Német Nagydíjon aratott győzelmet, azóta viszont egyszer sem pezsgőzhetett dobogón, de legalább több vitatott incidens főszereplőjeként szolgáltat állandó témát a médiában.
Legutóbb Szuzukában is mindössze egy ötödik helyet sikerült elérnie, miközben csapattársa, Jenson Button elsőként szelte át a célvonalat. Hamilton úgy véli, hogy problémái igen összetettek, ám ez koránt sem mentség az utóbbi időkben mutatott szereplésére, és jól tudja, hogy ennél jobb munkát kell végeznie.
 
"Azt hiszem, ez több dolog kombinációja, és leginkább magamat hibáztatom. Vannak persze olyan pillanatok, amikor sárga zászlók vagy a nagy forgalom miatt nem jönnek össze a dolgok, de ez nem lehet mentség. Mint ahogy másoknak, nekem is megfelelő munkát kell végeznem, és jó időben jó helyen lenni. Ennek javításán dolgozok most”- nyilatkozta a brit pilóta, a csütörtöki sajtótájékoztatón.
 
Jenson Button szuzukai győzelmének tükrében Hamilton úgy érzi, hogy a McLaren elég versenyképes ahhoz, hogy a győzelemért harcoljon, hiszen ha Jenson képes rá, akkor ő is.
 
"Mindig úgy készülök, hogy egy jó hétvégét szeretnék, de egy ideje valahogy nem jönnek össze a dolgok. De mindig újra próbálkozok, és bízom a jobb eredményben. Mindig igyekszem a legjobban felkészíteni magam. Nyilvánvalóan Jenson megmutatta, hogy versenyképesek vagyunk. Azt hiszem, hogy ha ő meg tudja csinálni, akkor én is képes vagyok rá. Remélem összejön egy jó köridő a kvalifikáción, és remélhetőleg felvehetem a versenyt a legjobbakkal”- bizakodott a McLaren ifjabbik brit pilótája.
 
"Két kétszeres világbajnok van itt mellettem, és az a célom, hogy én is eljussak idáig, ehhez pedig az kell, hogy utolérjem őket" - utalt Alonsóra és Vettelre a sajtótájékoztatón Hamilton, aki néhány mondatban Felipe Massa azon kritikájáról is beszélt, ami szerint meggondolatlanságát csak az FIA tudná kordában tartani.

 
"Valóban nem alakultak jól a dolgok mostanában, de mindentől függetlenül tisztelem Felipét a negatív nyilatkozatai ellenére is. Olykor megesik, hogy a pillanat hevében meggondolatlanul mondunk dolgokat. Nem tudom, hogy komolyan gondolta vagy sem, de ami az elmúlt futamot illeti, én valóban nem láttam őt a tükörben. Megnéztem a felvételeken, és már mellettem volt, a látóteremen kívül, és mire észrevettem akkor már késő volt" - ecsetelte újra a történteket a mclarenes, majd hozzátette, hogy reméli eláshatják a csatabárdot a Ferrari braziljával.
 
 
FormaNet, Varga Viktória
 
 
 
Szólj hozzá

f1 korea formula 1 lewis hamilton