2011. nov 22.

Rosberg: Tudom, hogy az én időm is eljön egyszer

írta: FormaNet
Rosberg: Tudom, hogy az én időm is eljön egyszer

Nico Rosberg egyáltalán nem tart attól, hogy Formula-1-es karriere győzelem nélkül ér majd véget, és biztos benne, hogy Sebastian Vettelhez hasonlóan, az ő ideje is eljön egyszer.
 
Nico Rosberg honfitársa, Nick Heidfeld 183 nagydíjon állt rajthoz a király-kategóriában, és ez idő alatt egyetlen egy futamgyőzelmet sem szerzett, így a győzelem nélküli nagydíjak számának statisztikájában Heidfeld az előkelő második helyet foglalja el, míg Rosberg ebben a nem túl örömteli statisztikában, eddigi 107 F1-es versenyével szintén benne van a top10-ben.
 
Legtöbb futam győzelem nélkül:
1. Andrea de Cesaris: 208
2. Nick Heidfeld: 183
3. Martin Brundle: 158
4. Derek Warwick: 146
5. Jean-Pierre Jarier: 134
6. Eddie Cheever: 132
7. Pierluigi Martini: 118
8. Mika Salo: 110
9. Philippe Alliot: 109
10. Jos Verstappen, Nico Rosberg : 107
 
A Kölner Express munkatársa néhány kellemetlen kérdéssel bombázta a Mercedes fiatalabbik német versenyzőjét, köztük például azzal, hogy nem fél-e attól, hogy nyeretlenség tekintetében Heidfeld „sorsára” jut?
 
"Félelem? Nem, miért is kellene félnem? Azt hiszem Nicknek egy igazán jó pályafutása volt. Nem azért vagyok itt, hogy leüljek ilyen-olyan dolgokon gondolkozni. Azzal a teljes meggyőződéssel vagyok itt, hogy folyamatosan jó munkát végezzek, folyamatosan fejlődjek, és majd meglátjuk mi lesz belőle” - szögezte le a 26 esztendős versenyző, és amikor arról faggatták, hogy nem irigykedik-e a nála fiatalabb Sebastian Vettel hatalmas sikereire, a következőt válaszolta:
 
"Nem, egy kicsit sem, Az irigység teljesen idegen fogalom számomra. Nem hasonlítgatom magunkat egymáshoz, mert maximálisan elégedett vagyok a saját helyzetemmel. Meggyőződésem, hogy az én időm is eljön majd egyszer.”
 
A pletykák szerint, ha ez az idő, vagyis az első futamgyőzelem jövőre még nem jön el, szerződése szerint év végén szabadon távozhat a Mercedestől, ám ezekről a találgatásokról Rosberg hallani sem akar, beszélni meg pláne.
"Nem akarok semmit mondani sem az évszámokról, sem bármi másról. A mottóm most nem más, mint ’Teljes gázzal’!”
 
FormaNet, Varga Viktória

  

Szólj hozzá

mercedes f1 formula 1 nico roberg