2012. feb 21.

Trulli sok ajánlatot kap

írta: FormaNet
Trulli sok ajánlatot kap

Az Caterhamtől múlt héten menesztett Jarno Trullit igencsak meglepte az a számtalan ajánlat, amit pár nap leforgása alatt kapott.
 
A 37 esztendős Jarno Trulli szívesen folytatná versenyzői pályafutását, és azt sem zárja ki, hogy akár a Formula-1-ben, bár egy ilyen lehetőség nem tűnik valószínűnek. Trulli elárulta, hogy az F1-en kívül már most is jó néhány lehetősége lenne, de egyelőre nem kapkodja el a döntést.
 
"Nagyon meglepett az a tény, hogy a történtek után egy-két nappal már jó néhány ajánlatot kaptam. Nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan történnek a dolgok. De most még nem akarok döntést hozni. Szeretnék minden ajánlatot az asztalon látni, és majd meglátom mi a legjobb számomra. Jelenleg még nincsenek terveim.”
 
Trulli azt is elmondta, hogy nem helyhez kötött, hogy végül melyik lehetőség mellett teszi le a voksát, mint ahogy azt sem zárta ki, hogy valamilyen formában az F1-ben folytatja karrierét. Amikor az Autosport munkatársa egy esetleges amerikai szereplésről kérdezte, az olasz erre sem adott nemleges választ. 
 
"Nyitott vagyok minden olyan lehetőségre, ami szakmailag professzionális szintet jelent. Örülök annak ha keményen dolgozhatok, tesztelhetek és segíthetek a projekt fejlesztéseiben, de valami olyan struktúrában szeretnék versenyezni, ami lehetőséget ad arra, hogy teljesítsek. A NASCAR és az IndyCar is egy lehetőség, de nyilván nekem nincsenek szponzoraim. Karrierem során soha nem volt, így mindig csak az adottságaim segítségével küzdhettem, semmi mással.”
 
Az olasz veterán reméli, hogy megtalálja a számára megfelelő versenysorozatot, és leginkább arra koncentrál, hogy olyan lehetőség mellett állapodjon meg, amely lehetővé teszi számára, hogy magasabb szinten versenyezzen, mint az elmúlt két évben a Lotusnál.
 
"Szeretnék annál magasabb szinten versenyezni, mint ahol az elmúlt két évben voltam. Az elmúlt két szezont a rajtrács legvégén töltöttem, ami egy kicsit frusztráló volt azok után, hogy egész pályafutásom alatt az élmezőnyben harcolhattam.”

  

FormaNet, Varga Viktória

 

 

Szólj hozzá

f1 formula 1 jarno trulli