2012. már 18.

Massa és Senna is versenybalesetnek ítélte meg az ütközést

írta: FormaNet
Massa és Senna is versenybalesetnek ítélte meg az ütközést

Felipe Massa és Bruno Senna Ausztál Nagydíjon történt incidensét a leintést követően vizsgálta a vesenybíróság, miután azonban a két pilóta egyöntetűen azon véleményen volt, hogy az ütközés egyszerű versenybaleset, az ügynek nem lett következménye.
 
 
Felipe Massa és Bruno Senna az Ausztrál Nagydíj 46. körében 13. helyen autózó Daniel Ricciardóval csatázott, amikor autójuk összeért, és a Ferrarinak eltört a felfüggesztése, Senna autója pedig defektet kapott.
 
"A kanyarban előtte voltam, de Bruno jobb helyzetben fordulhatott el, mert én közben egy másik autóval harcoltam. Tudta tartani az ívet, miközben az én oldalamon egy másik autó is volt. Együtt érkeztünk a következő bal kanyarhoz, ő külső íven volt, én teljesen a belső íven. Talán kicsit korán fordultam, mert nem tudtam, hogy megpróbál-e megelőzni a külső íven. Aztán egy kicsit erősebben fordult, és ekkor egymáshoz értünk. Számomra ez egy olyan dolog, ami megtörténhet egy versenyen. Az én szemszögemből nem volt semmi gond, hiszen ekkor én voltam a belső íven. Az ő oldaláról nézve próbált pozíciót szerezni, így nem lehet azt mondani, hogy bármi rosszat tett” - mondta Felipe Massa.
 
Senna egyetértett honfitársával abban, hogy semmi rossz szándék nem volt az ütközésben.
 
"Már előzőleg is balszerencsét hozott Ricciardo, mert amikor Felipét megpróbáltam megelőzni a 13-as kanyarban, akkor Danny letolt szélre, és el is ment mellettem. Aztán Danny ugyanezt megpróbálta Felipével a 3-as kanyarban, és mindketten kisodródtak, én pedig jó helyzetbe kerültem. A 4-es kanyar külső ívén megpróbáltam megelőzni Felipét, ami sajnos nem jött össze, de ez csak egy versenybaleset volt. A pályán minden milliméterért meg kell küzdeni. Talán ha kissé lassabb vagyok a külső íven, akkor valószínűleg csak a kerekeink érnek össze és minden jól végződik, de egy kicsit gyorsabb voltam, és az első szárnya hozzáért az első kerekemhez, aztán ennyi volt.”

  

FormaNet, Varga Viktória

Szólj hozzá

f1 baleset massa formula 1 senna ausztrál nagydíj