2012. már 20.

Vettel: Jelenleg a McLaren irányít

írta: FormaNet
Vettel: Jelenleg a McLaren irányít

Sebastian Vettel elismerte, hogy jelen pillanatban a McLaren fölényben van a Red Bull-lal szemben, és úgy véli csapatának még sok mindent meg kell tennie azért, hogy ez a helyzet megváltozzon.

 
Bár a vasárnapi versenyen Sebastian Vettel egészen a dobogó második fokáig küzdötte fel magát a kvalifikáción elért csalódást keltő hatodik helyről, ám a német gyakorlatilag egy percig sem volt veszélyes élen álló riválisára, Jenson Buttonra.
 
"Azt hiszem ebben a pillanatban náluk van az irányítás. Ezt meg is mutatták. De, hogy a következő hétvégén is így lesz-e, az még a jövő zenéje. Az biztos, hogy nagyon erősek. Volt egy nagyszerű telük, és a téli tesztek is jól sikerültek számukra, szóval úgy tűnik nagyon jó formában vannak, ezért sok mindent meg kell még tennünk ahhoz, hogy utolérjük őket. Remélhetőleg képesek leszünk erre, és legyőzzük őket.”
 
Az Ausztrál Nagydíjon a biztonsági autós fázis után Sebastiannak lehetősége adódott arra, hogy harcoljon az első helyért, ám a 24 esztendős német úgy véli, hogy ehhez nem volt megfelelő autó alatta.
 
"Először nagyon örültem, mert felzárkózhattam Jensonra, és azt gondoltam, hogy talán harcolhatok ellene, de túl erős volt. Azt hiszem be kellett látnunk, hogy verhetetlen volt. A biztonsági autó után rögtön elhúzott, én pedig azzal szenvedtem, hogy felvegyem a tempót. Azt hiszem ekkor kicsit feltartottam Lewist, mert küszködtem a gumik melegítésével, de néhány kör után már felvettem a ritmust. Stabilizálni tudtam Lewis előtt a különbséget, szóval elég jó verseny volt, de biztos, hogy nem volt esélyem Jensont legyőzni.”
 
Annak ellenére, hogy nem tudta megismételni tavalyi melbourne-i diadalát, a széria legifjabb kétszeres bajnoka elégedetten távozott a szezonnyitó helyszínéről.
 
"Azt gondolom, hogy jól kezdtünk. A versenyen sikerült felvenni a ritmust, és gyorsan megelőztem pár embert. Különösen fontos, hogy a Mercedeseket is, mert őket elég nehézkes, hiszen az egyenesekben nagyon gyorsak, és tavaly is láthattuk már pár embernél, hogy elég frusztráló mögöttük autózni. Azt hiszem a tempónk rendben volt, és elégedett voltam a kocsival.”
 
 
FormaNet, Varga Viktória
 
 

  

Szólj hozzá

f1 formula 1 red bull maláj nagydíj jenson button sebastian vettel ausztrál nagydíj