2012. jún 24.

F1 Schumacher nem tudta, hogy dobogós helyen ért célba

írta: FormaNet
F1 Schumacher nem tudta, hogy dobogós helyen ért célba

Michael Schumacher valenciai harmadik helyezése előtt, utoljára még a 2006-ban a Kínai Nagydíj dobogóján ünnepelhetett, így hosszú várakozás és megannyi balszerencse után nem meglepő, hogy a hétszeres bajnok a leintést követően alig akart hinni a fülének, amikor a nagy kavarodás miatt a rádión kérdezte meg végeredményét.

schumacher-valencia.JPG 

Michael Schumacher idén ugyan versenyképes autót kapott, ám sorozatos műszaki problémák miatt eddig mindössze két pont árválkodott a neve mellett. A valenciai versenyhétvége előtt a német már nem is akart futamgyőzelemről ábrándozni, sőt az időmérőn elért 12. helyezése után nem sok jóban reménykedett, ám végül remek taktikával és végre egy kis szerencsével megszerezte első dobogóját a Mercedes GP-vel.

„Igazság szerint egyáltalán nem gondoltam a dobogóra, még a verseny végén sem. Csak amikor átmentem a célvonalon, akkor kérdeztem meg, hogy hanyadik helyen értem be, mert Webbernek láttam a tábláját, ami hetediket vagy nyolcadikat mutatott, azt pedig tudtam, hogy előtte vagyok eggyel. Aztán a fiúk azt mondták, hogy dobogón vagyok. Nem akartam elhinni, szóval ezt egyáltalán nem vártam. Igazság szerint az utolsó pár körben annyi minden történt, hogy nem lehetett követni és számolgatni. Hamiltonnak és Maldonadónak volt az a konfliktusa, és nyilván, ha végig számolgattam volna, akkor esetleg tudtam volna, de a végén már nem számoltam."

000 facebook_banner.jpg

„Fantasztikus érzés, hogy ilyen hosszú idő után újra itt lehetek. Többször közel kerültünk már ehhez, és most végre összejött. Azt gondolom, hogy nagyon látványos módon sikerült egy olyan pályán, ahol nagyon nehéz előzni. Az eltérő taktika miatt is nagyon izgalmas volt, és nyilván jó érzés, hogy minden jól sikerült, és odaértünk a dobogóra."

 FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

 

Szólj hozzá

mercedes f1 valencia európa nagydíj formula-1 michael-schumacher