2012. júl 20.

F1 Maldonado azt ígéri, jó fiú lesz

írta: FormaNet
F1 Maldonado azt ígéri, jó fiú lesz

Pastor Maldonado a Williams kissé forrófejű pilótája, ígéretet tett, arra, hogy a „következetesség" mint olyan, lesz a legfontosabb tényező számára a következő futamon. A venezuelai Barcelonában megszerezte élete első F1-es győzelmét, ám ezen kívül mindösszesen egyszer tudott pontszerző helyen végezni a kilenc futam során.

pastor maldonado.JPG 

Eltekintve a spanyolországi győzelmétől, Pastor Maldonado idén eddig csak egyszer tudott pontszerző helyen végezni, mégpedig Kínában, ahol a nyolcadik helyen ért célba. Annak ellenére, hogy a 27 esztendős versenyző  rendszeresen a top 10-be kvalifikálja magát, jelenlegi 29 pontjával, csak a 10. helyen áll a világbajnoki tabellán.

A bajnoki pontok mellett néhány vitatott incidens is sorakozik listáján. Valenciában Lewis Hamiltonnal került összetűzésbe, a két héttel ezelőtti Brit Nagydíjon pedig Sergio Pérez versenyének vetett véget. Persze ő maga is megfizetett ezért, hisz erős eredményeket szállíthatott volna csapatának, ráadásul még büntetést is kapott. A történtek után nem meglepő, hogy a szezon hátralévő részében Maldonado szeretne következetesen jó eredményeket elérni.

"Az elmúlt időszakban nem nyújtottam valami egyenletes teljesítményt és nem voltam túl következetes" – vallotta be az Autosportnak a venezuelai pilóta.

"Vétettem néhány hibát, különösen az első versenyen Ausztráliában, ahol az utolsó körben, a hatodik helyről estem ki. Az elmúlt néhány futamon is elkövettem hibákat, de van még hátra néhány futam, ahol javíthatunk."

"Hibáztam a múltban, de tanultam belőlük és ki fogom javítani őket" – ismételte magát a Williams istálló versenyzője.

000 facebook_banner.jpg

Maldonado hisz abban, hogy Sir Frank Williams csapata képes továbbra is fejlődni, és az élen harcolni a szezon további részében is. Továbbá kihangsúlyozta, hogy egész hétvégén jól kell teljesíteniük ahhoz, hogy ismét megmutassák mennyire gyorsak is valójában. Elsődleges céljai mellett azért azt is elárulta, továbbra sem tervezi, hogy meghátrál egy-egy esetleges csatánál, és amennyiben esélyt lát arra, hogy küzdjön, akkor fog is.

„Szükségünk van még pontokra, de van még hátra jó néhány futam. Mindent együtt kell megoldanunk, amik az elmúlt versenyeken nem úgy alakultak. A pontok nagyon fontosak a csapatnak, és természetesen nekem is, így meglátjuk majd, hogyan is tudunk szerepelni a versenyeken. Ha lesz lehetőségem, meg fogom próbálni, de fel fogom mérni a helyzetet" - zárta rendkívül higgadtan a venezuelai pilóta.

FormaNet, Németh Dániel

001_fórum logo.png

hotel phonix banner gif.gif

Szólj hozzá

f1 williams formula-1 pastor maldonado