2012. júl 31.

F1 Az elsőre mindenki emlékszik

írta: FormaNet
F1 Az elsőre mindenki emlékszik

Emlékszel még az elsőre? Kapták a kérdést a McLaren pilótái, szombat délután a Magyar Nagydíj paddockjában. Mielőtt még mindenki rosszra gondolna, a kérdés az első autogramról szólt, hiszen  gyermekként Lewis Hamilton és Jenson Button is fanatikusan rajongott a versenyzőkért, és bármit megtettek volna egy aláírásért a kedvencüktől. Hogy kitől kapták az első autogramot, arra mindketten mosolyogva emlékeztek vissza…

button.JPG 

Jenson Button a nagy Ayrton Sennát kereste, de Andrettit kapta:  „Az enyém 1993-ban volt az Európa Nagydíjon a Donington Parkban. Michael Andretti dedikált nekem. Úgy kaptam, hogy nem is kértem, mivel nagyon zavarban voltam. Igazából Ayrton Sennát kerestem, de ő sajnos nem volt a közelben. Ez volt az első autogram, amit kaptam…”- emlékszik vissza 2009 világbajnoka, Jenson Button.

Button csapattársa, Lewis Hamilton is tisztán emlékszik az elsőre: „Az enyémet Mark Blundell-től van - mosolygott Hamilton.

"Akkor még gokartban versenyeztem. Talán az első évem volt, és megnyertem egy futamot, így megkaptam a lehetőséget, hogy találkozzak vele a verseny után. Szóval ő volt az első F1-es pilóta, akivel találkoztam, és aki aláírt nekem.”

hamilton aláírás_1.JPGArra azonban Hamilton sem emlékszik pontosan, kinek és mikor adott először autogramot.

„Valójában nem emlékszem az első alkalomra, amikor aláírtam. Viszont azt tudom, hogy nagyon - nagyon hosszú volt az autogramon, így eltartott egy ideig mire leírtam, és elég sok időbe telt, mire kialakult, hogyan is írjak alá. Most már sokkal gyorsabban megy, mint akkor. Rengeteg dolgot kell aláfirkantanunk a csapat számára, tehát megtanultam kétszer-háromszor is gyorsabban írni, mint az elején.”

 

FormaNet, Jeney Anna

000 facebook_banner.jpg

hotel phőnix tisza.gif

Szólj hozzá

f1 mclaren lewis hamilton jenson button formula-1