2012. aug 08.

F1 Webber: A győzelem utáni vágy sokat segít abban, hogy megszilárdítsam helyemet az F1-ben

írta: FormaNet
F1 Webber: A győzelem utáni vágy sokat segít abban, hogy megszilárdítsam helyemet az F1-ben

Mark Webber, a Red Bull Racing ausztrál versenyzője a saját Formula-1-es teljesítményét és múltját tekintve úgy gondolja, hogy a jövőben pont az ilyen sportsikerek iránti vágy fogja őt előrevinni. Továbbra sem gondol a visszavonulásra és a sok győzelem mellett még egy világbajnoki trófeát is begyűjtene.

2. mark webber.JPG

Mark Webber a maga 35 évével, egyike a legidősebb, és legtapasztaltabb pilótáknak az idei mezőnyben, aki jelenleg a világbajnoki pontversenyben a második helyen áll, mindössze 40 ponttal lemaradva az éllovas Fernando Alonsótól. Az ausztrál elismerte, hogy továbbra is vágyik a győzelem ízére és szerinte ez nagyban hozzájárulhat ahhoz, hogy megszilárdítsa helyét a Formula-1-ben. A mindenkori győztesek ranglistáján 9 győzelmével a 33. helyen áll, megelőzve olyan nagy neveket is, mint John Surtees (6 győzelem) és Keke Rosberg (5 győzelem).

„Ilyen az emberi természet, mindig többet akar" – válaszolt Webber az Autosportnak, amikor arról kérdezték, érez- e bármiféle kényszert arra vonatkozóan, hogy még többet nyerjen visszavonulása előtt.

„Sosem gondolkodsz azon, hogy több győzelmed van, mint néhány világbajnoknak, de ez így van."

„Hogy szeretnék-e futamot és egy világbajnoki címet nyerni? Nos igen, és így, hogy van 9 győzelmem, természetesen még többet szeretnék, és majd meglátjuk,a nagy dolgok hogyan is alakulnak később."

"Végtére is, én már arra is büszke vagyok, amit eddig elértem, de az ember mindig többet akar, és ez normális. Amikor elhagytam Ausztráliát, úgy voltam vele, hogy egy sikeres karriert szeretnék a Formula-1-ben, arra azonban nem volt garancia, hogy így is lesz, de úgy gondolom, azt kaptam amit megérdemeltem."

000 facebook_banner.jpg

"A csorbákat kiköszörültem és eltettem őket. Voltak jó és rosszabb időszakok, és a saját kezemben volt annak  lehetősége, hogy ezeken javítsak. Továbbra is nagyon- nagyon keményen fogok küzdeni, és a végén a számok nem fognak hazudni. Egy világbajnok csapatnál vagyok, ahol nagyon jó esélyeink vannak arra, hogy a statisztikáink felfelé íveljenek, és ez az amit én is szeretnék" – nyilatkozta további céljairól a Red Bull Racing veterán versenyzője.

FormaNet, Németh Dániel

Foró: FormaNet

001_fórum logo.png

hotel phőnix tisza.gif

Szólj hozzá

forma1 red bull formula1 mark webber