2012. aug 31.

F1 Massa: Hiszem, hogy jó pilóta vagyok

írta: FormaNet
F1 Massa: Hiszem, hogy jó pilóta vagyok

Felipe Massa továbbra is töretlenül hisz abban, hogy jelenlegi gyenge teljesítménye nem a valódi képességeit tükrözi, és sokkal többet adhat csapatának, ha az úgy dönt, hogy szerződést hosszabbít vele a következő évre.

felipe massa_1.JPG 

Felipe Massa jelenleg 25 ponttal a 14. helyet foglalja el a világbajnoki tabellán, miközben csapattársa, Fernando Alonso eddig 164 pontot hozott a Ferrari konyhájára. Ilyen hatalmas különbséget egyik alakulatnál sem látni a csapattársak között, így nem véletlen, hogy egyre többen biztosak benne, hogy a brazilnak ez az utolsó ferraris szezonja. 

A 31 esztendős pilóta azonban ragaszkodik ahhoz, hogy még mindig meg van azon képessége, hogy kiérdemelje helyét a széria legpatinásabb istállójánál.

„Mert azt hiszem, hogy jó pilóta vagyok” - válaszolt Massa, amikor megkérdezték tőle, hogy miért kellene a Ferrarinak megtartania őt 2013-ra is.

„Azt hiszem, hogy sokkal többre vagyok képes annál, mint amit a szezon első felében elértem. Sokkal elégedettebb vagyok, és jó irányba haladok a szezon első néhány versenyéhez képes. Jobb munkát tudok végezni, mint eddig (az első félévben).”

„A jövőmmel kapcsolatban továbbra sem tudok mondani semmit, de tény, hogy az év hátralévő versenyei fontosak lesznek számomra. Most a versenyekre kell koncentrálnom. Számomra most a legfontosabb, hogy minél erősebb versenyeket fussak, és jó eredményeket érjek el, mert ez lesz a legfontosabb, amikor a szerződésem lejártakor majd a jövőről tárgyalunk"- mondta a jövőjével kapcsolatos kérdésekre, és bár nem tagadja, hogy a hátralévő kilenc verseny nagyon fontos lesz pályafutása szempontjából, ugyanakkor nem gondolja, hogy a legfontosabb mérföldkőhöz érkezett volna.

000 facebook_banner.jpg

„Nem ez a legfontosabb időszaka a pályafutásomnak, mert nagyon sokszor voltak már legfontosabb dolgok a karrieremben. Sokszor voltam hasonló helyzetben, ezzel együtt persze ez egy fontos pillanata a karrieremnek.”

 

Szöveg és Fotó: FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

hotel gif 2.gif

 

Szólj hozzá

ferrari f1 felipe massa formula-1