2012. nov 04.

F1 Hamilton kiesése ellenére is szép emlékekkel búcsúzik Abu Dzabitól

írta: FormaNet
F1 Hamilton kiesése ellenére is szép emlékekkel búcsúzik Abu Dzabitól

Lewis Hamilton nagyszerű tempóban autózott az Abu Dzabi Nagydíj 21. köréig, amikor műszaki hiba miatt feladni kényszerült a versenyt, ezzel együtt a futamgyőzelem reményét. A brit alakulat az egész hétvége során kiválóan teljesített, mégsem hagyhatták el igazán elégedetten Yas Marinát, hiszen Jenson Button leszorult a dobogóról, és Hamilton kiesése miatt a konstruktőrök versenyében is szorosabbá vált az állás, mivel a Lotus 30 pontra közelítette meg a 3. helyen álló wokingi csapatot.

lewis hamilton - abu dzabi.jpg  

A következő évtől már a Mercedes istállót erősítő brit pilóta mégis elégedetten nyilatkozott a futamot követően, és alig várja a következő két nagydíjat. A 27 éves versenyző elmondása szerint, a hétvége minden pillanatát élvezte, és kiváló volt a McLaren sebessége.

„Azt gondolom, a hétvégén a tempónk az első és második hely között mozgott. Nem igazán tudom, hogy Jenson miért küzdött, de az autónk nagyon erős volt ezen a hétvégén. Azt hiszem, a legutóbbi 4-5 versenyen elkövettünk néhány hibát az autóval, de remélem, hogy szerencsések leszünk, és tovább tudunk haladni ezen az úton” – kezdte mondandóját Lewis Hamilton, majd riválisait is méltatta, és gratulált Kimi Räikkönennek, illetve Sebastian Vettelnek is.  A finn pilóta 19. győzelmét aratta, mellyel idei visszatérését koronázta meg, Hamilton azonban hozzátette, mikor még versenyben voltak, ő nyugodt előnyt épített ki a „jégember” előtt. Vettel futamát egészen hihetetlennek tartja, hiszen a boxutcából kellett nekivágnia a futamnak, és végül dobogóra állhatott.

„Igazán kényelmes helyzetben voltam. Nem úgy, mint (Sebastian) Vettel mögöttem, aki elképesztően gyors volt. Kimi fenomenálisan vezetett, és nagyon, nagyon boldog vagyok, hogy nyerni tudott, viszont kényelmesen vezettem előtte, és az autó csodálatosan ment. Egy igazi cirkáló voltam és elhúztam előle.”

„Hihetetlen, ahogy Sebastian feljött a bokszutcából. Ő a legszerencsésebb ember a Formula-1-ben” – mondta Hamilton Sebastian Vettel versenyéről, a kiesésének okairól pedig a következőket nyilatkozta: "Az üzemanyag-nyomással volt problémám, ami nagyon hirtelen előjött. Befordultam a kanyarba, az autó pedig azonnal megállt alattam."

000 facebook_banner.jpg

Hamilton végül kiesése ellenére is szép emlékekkel búcsúzik Abu Dzabitól, és a szezon hátralévő részében megragadná az alkalmat, s emlékezetes eredményekkel búcsúzna a McLarentől.

„Egy nagyon jó hétvége volt ez a számomra, igazából élveztem. Egész idő alatt fantasztikusnak éreztem az autót. Még van két lehetőségünk. Majd legközelebb…” - zárta gondolatát a tavalyi Abu Dzabi Nagydíj futamgyőztese.

FormaNet, Kiss Róbert

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

forma-1 lewis hamilton abu dzabi formula-1