2012. nov 30.

F1 Schumacher jövőre gokartokat fog tesztelni

írta: FormaNet
F1 Schumacher jövőre gokartokat fog tesztelni

A napokban olyan pletykák keltek szárnyra, hogy Michael Schumacher 2013-ban a Mercedes tesztpilótájaként dolgozhat tovább, de a német legenda most tisztázta, valóban tesztelni fog jövőre, de egy gokartokat gyártó cégnek.

michael schumacher_2.JPG

Michael Schumacher F1-es visszavonulását követően sem távolodik el teljesen a motorsportok világától, és mint kiderült, 2013-ban az olasz Tony Cart gokartok tesztelésében és fejlesztésében fog közreműködni.

„Már aláírtam egy szerződést, és aktív gokartos tesztpilóta leszek” – árulta el Schumacher a német Stern Magazinnak.

„Szeretem a gokartot, ez mindig is nagy dolog volt számomra” – indokolta meg döntését.

Mindemellett szeretne új hobbijára, az ejtőernyőzésre is több időt szánni: „Még zöldfülű vagyok, de már nagyon várom”- mondta új szenvedélyéről a 43 esztendős német.

000 facebook_banner.jpg

„Többé már nem kell állandóan a Formula-1-re gondolnom. Ez a végén már egyre inkább zavaró volt számomra”- ismerte el Schumacher, aki bár a jövőben kevesebbet szeretni foglalkozni a száguldó cirkusszal, a hosszú évek alatt természetesen voltak meghatározó, kitörölhetetlen pillanatok is F1-es életében. Ilyen volt például a tifosi előtt megszerzett győzelem, vagy a brazil legenda, Ayrton Senna halála.

„A legérzelmesebb az volt, amikor piros overálban a monzai dobogón állhattam, a rengeteg rajongó előtt. Ezek valami igazán különleges dolog volt, és sehol máshol nem voltak ennyire intenzívek ezek a boldog pillanatok.”

Egy másik kitörölhetetlen emlék Ayrton Senna tragédiájához fűződik: „Ez volt az a pillanat, amikor magam mögött hagytam azokat a gondolatokat, hogy ez a sport biztonságos, és nem éreztem benne a veszélyt. Hirtelen mindez megváltozott, és az azt követő 14 nap nagyon kemény volt.”

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

forma-1 michael schumacher formula-1