2012. dec 03.

F1 Massa elismeri, a bizonytalanság hatással volt teljesítményére

írta: FormaNet
F1 Massa elismeri, a bizonytalanság hatással volt teljesítményére

A Scuderia Ferrari szezonzáró Finali Mondiali rendezvényén Felipe Massa elismerte, az év első felében a kelleténél több figyelmet szentelt bizonytalan jövőjére és a körülötte zajló híresztelésekre, de a szezon második felét már igazán élvezte, és a sikeres hajrá nagy lendületet, és kellő magabiztosságot  ad számára 2013-ra.

felipe massa.jpg

Idén Felipe Massa a nyári szünet előtti Magyar Nagydíjig összesen 25 pontot gyűjtött a Ferrarinak, miközben csapattársa, Fernando Alonso ekkor 164 egységnél járt, ezzel együtt három futamgyőzelmet, és további három dobogós helyezést tudott felmutatni. Ezzel szemben a brazil legjobb eredménye a Brit Nagydíjon elért negyedik hely volt.

A második félidő mérlege 97 ponttal (ezen belül is egy második és egy harmadik hely) már jócskán eredményesebb volt számára. Nem mellesleg az igazán parádés szezonzáró interlagosi versenye valószínűleg Massa önbizalmát is helyrehozta. A 31 esztendős 11-szeres futamgyőztes utólag már nem tagadja, a bizonytalanság és rengeteg pletyka miatt, eleinte nem volt száz százalékosan koncentrált.

„Az első félévben aggódtam a szerződésem megújítása miatt. Nem hittem, hogy a Ferrari valóban nyár végéig várni fog a döntéssel”- vallotta be Massa a sajtónak, a csapat szezonzáró eseményén.

000 facebook_banner.jpg

„Igaz, amióta Maranellóba jöttem, folyamatosak ezek a pletykák, és már az első évemben is összejött egy egész lista azokról a versenyzőkről, akik állítólag a helyemre jönnek. Ugyanez volt a helyzet idén is, sok név és számtalan spekuláció volt.”

„Eleinte túl sok figyelmet szenteltem ezeknek a dolgoknak, aztán augusztusban azt mondtam magamnak, hogy csak a versenyzésre kell gondolnom, és élvezni azt. Ekkortól kezdtem el igazán vezetni, megfelelően érezni az autót, és hajtani amilyen gyorsan csak tudtam. Most nagyon erősnek érzem magam, és ezt az elmúlt kilenc futamon mutatott eredmények is igazolják, ezért optimista vagyok a jövővel kapcsolatban.”

FormaNet Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

ferrari forma-1 felipe massa formula-1