2013. jan 26.

F1 Hamilton már megtervezte új trófeáinak a helyét

írta: FormaNet
F1 Hamilton már megtervezte új trófeáinak a helyét

Lewis Hamilton eltökélt szándéka, hogy gyarapítsa új csapata egyelőre még szegényes F1-es trófeagyűjteményét, és a királykategória legsikeresebb alakulatai közé vezesse a Mercedest. A brit klasszis tisztában van azzal, hogy nem egyik napról a másikra fog mindez megtörténni, de 28 esztendősen még legalább tíz évre tervez a szériában.

hami-merc-2013-1-4-886x590.jpg

A Mercedes Formula-1-es statisztikájában eddig összesen 23 dobogós helyezés, ebből 10 futamgyőzelem szerepel, illetve Juan Manuel Fangiónak köszönhetően két világbajnoki cím. A sikerek legnagyobb része azonban még az ’50-es években született, de aligha találni megfelelőbb embert Lewis Hamiltonnál arra, hogy ezeket a trófeákat gyarapítsa. Az újdonsült mercedeses pilóta csütörtökön kezdte meg első hivatalos munkanapját Brackley-ben, és első gondolatai között máris egy nagyobb vitrin szerepelt.

„Amikor reggel beléptem, jobb oldalt láttam egy kis trófeás vitrint. Rögtön arra gondoltam, hogy építeni kellene egy olyat, ami kitölti az egész folyosót. Lehetsz jó, de én kiváló akarok lenni. Ez a terv, egyik olyan lépése, amit megpróbálunk elérni. Lehet, hogy rossz vége lesz, de az is lehet, hogy jó. Azt akarom, hogy a Mercedes legyen az F1 legsikeresebb csapata.”

Kétségtelen, hogy a tavalyi pilóta-vándorlás legnagyobb meglepetése a 28 esztendős brit bajnok döntése volt, sőt nagyon sokan gondolják azt, hogy Hamilton rosszul döntött, amikor hátat fordított a McLarennek. Ő azonban másként látja a helyzetet.

000 facebook_banner.jpg

„Egy megfelelő csapatot építeni kemény küzdelem, de egy napon masszív sikerek koronázhatják. Hogy odaérünk-e, az még a jövő zenéje, de minden döntés egy kis hazárdjáték is egyben. Maradhattam volna, és nyerhettem volna versenyeket a McLarennel. A legtöbb ember a könnyebb utat választja, de én ki akartam próbálni valami mást is. Nem félek az új dolgoktól, és szerettem volna másféle élményeket szerezni. Nyertem már egy világbajnokságot. Tudok-e nyerni még egyet? Ha megvan hozzá a kocsi, akkor természetesen.”

„Most vagyok 28 éves, szóval elég sok időm van még. Nem tervezek annyi időt, mint Michael (Scumacher), de ott van például Mark Webber, aki 36 éves. Remélem még van bennem egy jó 10 év”- jósolt a brit bajnok, aki maximálisan elégedett eddigi tapasztalataival.

„Csak pozitív érzéseim vannak. A srácok éhesebbnek a sikerre, mint amit eddig valaha láttam. Úgy tűnik, komolyan éhesek a győzelemre, és izgatottan várják az évet.”

 

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

mercedes forma-1 lewis hamilton formula-1