2013. júl 08.

F1 Hamiltont nagyon megviseli a szakítás

írta: FormaNet
F1 Hamiltont nagyon megviseli a szakítás

Lewis Hamilton nem tagadja, nagyon megviseli a Nicole Scherzingerrel való szakítás, ami miatt most kissé felborult az élete. A Mercedes brit versenyzője őszintén beszél arról, hogy milyen nehéz csak a munkájára koncentrálni, és elhagyni a veszteséggel járó negatív gondolatokat.

6. Hamilton - monaco.jpg

 

Lewis Hamilton és barátnője, Nicole Scherzinger nemrégiben, éppen a Monacói Nagydíj hétvégéjén ünnepelte kapcsolatuk ötéves évfordulóját, és erre az alkalomra a brit pilóta még egy különleges sisakfestéssel is kedveskedett barátnőjének. A napokban azonban kiderült, hogy az álompár útjai szétváltak, és a Német Nagydíj hétvégéjén a paddockban szemmel látható volt Hamilton boldogtalansága. A Mercedes versenyzője nem is tagadja, a szakítás nagyon megviseli.

„Vannak emberek, akik képesek magukban tartani érzelmeiket. Van például egy finn edzőm, akin soha semmiféle érzelem nem látszik, és mindig kontrollálni tudja magát. Én általában nem tudom kordában tartani a szívemet, és ha bajba kerül, sok időbe telik, mire felépül, és ilyenkor nagyon nehéz megbirkózni az érzelmeimmel. Ezen túl kell esnem. Próbálok pozitív lenni, de jelenleg nagyon nehéz időszakon megyek keresztül, hiszen egy olyan embert veszítettem el, akinek nagyon különleges helye volt az életemben. Az új világom most a feje tetejére állt, de van egy állásom…”- vallott őszintén a 28 esztendős világbajnok a Sky Sports-nak.

„Az a feladatom, hogy ösztönözzem a csapatomat, és ha a fejem tele van negatív energiákkal, akkor az hatással lesz a szerelőimre is, akik éjjel-nappal keményen dolgoznak – ezt pedig nem akarom. Szóval igyekszem összeszedni magam, de nagyon nehéz.”

Talán valamennyi vigaszt jelenthet számára, hogy jelenleg több mint kétszer annyi pontja van, mint egykori csapatának a McLarennek, és a pilóták bajnoki pontversenyének negyedik helyét foglalja el. A hétvégén a Nürburgringen harmadik pole pozícióját szerezte meg új csapatával, és eddig a barcelonai nullázása kivételével, mindannyiszor az top5-ben végzett. Egy ideje már egyértelmű, hogy Lewis tavaly nagyon jól döntött a csapatváltással kapcsolatosan, pedig akkor sokan őrültnek nézték. A brit bajnok természetesen elégedetten nyugtázza, hogy életének sok hibás döntése után végre a helyes irányt választotta.

„Nagyon jó érzés, hogy jól döntettem. Büszke vagyok magamra, mert követtem már el hibákat, mint ahogy mindannyian, de mindemellett eddigi életem során rengeteg rossz döntést hoztam. Illetve főleg fiatal koromban a döntéseimet leginkább az édesapám irányította. Már nagyon szerettem volna saját magam dönteni, és saját magam egy helyes döntést hozni, mert az édesapámnak mindig igaza van, én pedig ebben a tekintetben szeretnék olyan lenni, mint ő. Ő mindig nagyon keményen dolgozott azon, hogy pontosan kielemezze, mi a jó nekem, így tulajdonképpen mindig készen kaptam a megfelelő döntést.”

Arctica sportnapszemüveg

„Egy napon azonban annyira tisztán éreztem, hogy mit kell tennem, és megcsináltam. Mindennek megvolt az oka, még ha az eleje kicsit küzdelmes is volt. Emlékszem, Coloradóban a hegyekben ültem és azon gondolkodtam, hogy ’Te jó Isten, mibe csöppentem? Ez nagyon kemény kihívás lesz’ – és azt is gondoltam, hogy jelenleg egy jobb autóban ülök, mint tavaly, és ez az idei évre még jobb lesz, és mindent amin dolgozok, már (Sergio) Pérez fog továbbvinni.”

Ami a szezon kilencedik nagydíját illeti, Hamiltonnak és csapatának egy pole pozícióból végül az ötödik hellyel kellett beérnie, ami persze nem éppen a legjobb gyógyír ezekben a nehéz időkben, de igyekszik ebben az eredményben is meglátni a pozitív dolgokat.

000 facebook_banner.jpg

„Egy nagyon kemény versenyen vagyunk túl. Nem rajtoltam jól, és a Red Bullok sokkal gyorsabbak voltak, így visszacsúsztam a harmadik helyre. A második garnitúra gumival küszködtem, és ez hatással volt a versenyem további részére. Kár, mert a csapatunk nagyon keményen dolgozik, és nagyon jó munkát végez. A jó dolog az, hogy van egy jó autónk, csak valamilyen okból kifolyólag nagy melegben nem működik igazán megfelelően. Ezen dolgoznunk kell, de a pozitívum az, hogy sikerült visszakapaszkodnom az ötödik helyre egy jó stratégiának és remek bokszkiállásnak köszönhetően. Így továbbra is a konstruktőri bajnokság második helyén állunk. Reméljük, hogy a következő versenyen több esélyünk lesz, de addig még nagyon sok kemény munka vár ránk”- nyilatkozta a leintést követően a jelenleg 99 bajnoki ponttal rendelkező Hamilton. 

 

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

mercedes forma-1 lewis hamilton autosport formula-1 nicol scherzinger