2013. júl 29.

F1 Hamilton ex barátnőjének ajánlotta hungaroringi győzelmét

írta: FormaNet
F1 Hamilton ex barátnőjének ajánlotta hungaroringi győzelmét

Lewis Hamilton a szombati kvalifikáción megszerzett pole pozíció ellenére sem gondolta, hogy megnyerheti a Magyar Nagydíjat, így a leintést követően egyik legnagyobb győzelmeként értékelte pályafutásának 22. diadalát. A 2008-as bajnok a váratlan, így annál nagyszerűbb siker után sem volt felhőtlenül boldog, mint később kiderült, még mindig ex barátnője, Nicole Scherzinger miatt búslakodik, és negyedik hungaroringi győzelmét neki ajánlotta.

lewis hamilton- hungaroring.jpg

 Lewis Hamilton nem csinál titkot belőle, hogy nagyon megviseli a Nicole Scherzingerrel való szakítás, és nemrégiben őszintén beszélt arról, hogy bár igyekszik összeszedni magát, de ez nem egyszerű feladat. Még idei első győzelme sem tudta elfeledtetni vele volt barátnőjét, akivel általában együtt érkezett hazánkba, így nagyon sok szép emlék tört fel benne a futamot követően.

„A győzelem természetesen a legnagyszerűbb dolog. Édesanyám egész hétvégén hihetetlen támogatást nyújtott nekem, sokat beszéltünk telefonon, és édesapám is sokszor hívott a múlt héten. Ő is rengeteget segített, és próbálta tartani bennem a lelket. Úgy jöttem ide, hogy az elmúlt hetekben átéltem néhány hullámvölgyet, így nem is számítottam a győzelemre. Csak versenyeztem, és azt vettem észre, hogy még mindig az élen vagyok. Tudtam, hogy vigyáznom kell a gumikra, és különösen a keményebb gumikon egyre jobb köröket tudtam menni. Ez egy nagyszerű érzés, nagyon büszke vagyok a csapatomra, hálás vagyok a kemény munkájukért, és hálás vagyok Ross-nak (Brawn) azért, hogy lehetőséget biztosított számomra, hogy a csapat tagja legyek. Úgy érzem, hogy az egész verseny alatt egy olyan valaki körül forogtak a gondolataim, aki nagyon fontos nekem, és szeretném neki ajánlani a győzelmemet…” – mondta elérzékenyülten a brit pilóta, és igenlően bólintott a Sky Sport riporterének azon kérdésére, hogy ez a személy Nicole lenne.

 „Életem legnehezebb pár hónapja volt ez, és a szüleim megpróbáltak segíteni nekem abban, hogy a dolgomra tudjak összepontosítani. Persze mindez nem befolyásolt a vezetésben. Nagyszerű versenyem volt, és nagyon boldog vagyok, hogy az utóbbi néhány versenyen a kvalifikációk is nagyon jól sikerültek, egyszerűen csak manapság nem érzem ugyanazt… Egy pár éve együtt voltunk itt, és azt hiszem nyertem is, szóval nagyon szép emlékeim vannak. De mint mondtam, nagyon boldog vagyok, hogy ebben a csapatban lehetek, és remélem, a továbbiakban is ilyen jól tudjuk majd kezelni a gumikat. Ha ilyen jól sikerült azon a pályán, mely az egyik legkeményebb próbatétel volt a hőmérséklet és a gumik szempontjából, akkor még több győzelemre is jó esélyünk van.”

Arctica sportnapszemüveg

Lelkileg ugyan Lewis még nem száz százalékos, de fizikailag nem jelentett gondot számára a magyarországi extrém hőség: „Hogy őszinte legyek, fizikailag könnyű futam volt. Főleg az utolsó 20 percben tudtam igazán hűsölni, sokat ittam és csak próbáltam célba vezetni az autót, vigyázni a gumikra, és ez volt eddig az első alkalom, hogy az abroncsokkal nem volt semmi gond. Azt hiszem ez a pálya mindig jó volt hozzám, és remélem lesz még több ilyen.”

000 facebook_banner.jpg

A 28 esztendős világbajnok jelenleg a pontverseny negyedik helyét áll, de mindössze 10 pont a különbség közte és a második helyre előrelépő Kimi Räikkönen között, és 48 egység választja el a címvédő Sebastian Vetteltől, azaz kijelenthető, hogy Lewis is belépett a vb esélyesek elit csoportjába.

„Túl korai lenne még ezen gondolkodni. Persze ha jön egy olyan győzelem, mint ez, akkor nagyon izgatott leszek, és úgy érzem bármi lehetséges, hiszen meg is mutattuk, hogy bármi lehetséges. Ettől függetlenül még túl korai lenne arról beszélni, hogy kihívás elé tudjuk-e állítani az előttem lévő srácokat. Tudom, hogy a csapat keményen dolgozik a hiányosságokon, és ma hatalmasat léptünk előre, de jön még egy csomó nagyon kemény verseny, és csak remélni tudom, hogy nem ez volt az utolsó alkalom, hogy az abroncsok nekem dolgoztak.”

 

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

forma-1 hungaroring lewis hamilton magyar nagydíj formula-1