2013. aug 07.

F1 Sutil nem pazarolja idejét egykori barátjára, Hamiltonra

írta: FormaNet
F1 Sutil nem pazarolja idejét egykori barátjára, Hamiltonra

Force India versenyzője, Adrian Sutil megerősítette, továbbra sem beszél egykori barátjával, Lewis Hamiltonnal, aki korábbi terveivel ellentétben hónapok óta kerüli a német pilótát. Sutil már nem is óhajt időt pocsékolni a Mercedes versenyzőjére, annak viszont örül, hogy még időben rájött, milyen ember is valójában Hamilton. 

 sutil - hamilton.JPG

 

Bizonyára mindenki emlékszik még Adrian Sutil incidensére még 2011-ből, amikor a Kínai Nagydíj hétvégéjén súlyosan megsebesítette a Renault egyik szakemberét, és ami miatt később 18 hónap felfüggesztett börtönbüntetést kapott. A történtekkor jó barátja, Lewis Hamilton is a német pilóta társaságában volt azon a bizonyos szórakozóhelyen, de később nem ment el a tárgyalásra barátja mellett tanúskodni. Sutil akkor gyávának nevezte a brit versenyzőt, és onnantól kezdve nem is beszéltek egymással. Év elején, amikor kiderült, hogy Sutil újra munkába állhat a szériában, Hamilton örömét fejezte ki, sőt azt mondta, hogy már korábban is próbálta felvenni egykori barátjával a kapcsolatot, de eredménytelenül.

„E-maileztem neki párszor. Például nem olyan régen, amikor hallottam, hogy esélyes az ülésre. Csak annyit írtam, hogy mondok egy imát érte, és remélem, hogy sikerül, mert valóban megérdemli, hogy visszatérjen az F1-be. Amint megtudtam, hogy visszatér, e-mailben gratuláltam neki. Nem hallottam még semmit tőle, de biztos vagyok benne, hogy valamikor le fogunk ülni beszélgetni. Nagyon várom, hogy láthassam, mert jó ideje nem találkoztunk már. Régebben hívtam is, de az egyik barátja - akivel régebben nagyon jóban voltunk - közbelépett" – nyilatkozta még év elején a 2008-as bajnok. Azóta már több hónap eltelt, de még mindig nem sikerült összehozniuk a „találkát”, és Sutil állítása szerint ez nem rajta múlott.

„Azóta sem beszéltünk. Valamilyen rejtélyes oknál fogva sosem vette fel újra a kapcsolatot velem” – nyilatkozta minap a GPWeeknek Sutil.

„Mindig azt mondta, hogy a barátom, de amikor lehetőség lenne a beszélgetésre, mindig eltűnik – a telefonszámát is megváltoztatta. Magyarországon is többször találkoztunk a paddockban, és mindig elmondta, hogy leülünk megbeszélni a dolgokat, de végül ebből sosem lett semmi.”

„Szóval az ilyen típusú embert nem igazán tudom tisztelni. Tisztelem, mint sportolót, de azt hiszem magánemberként nagyon messze áll az én szintemtől, és az ilyen emberekre nem is kell időt pazarolnom. Örülök, hogy rájöttem, milyen ember is valójában. Vannak jó barátaim, akikre számíthatok, és ez a legfontosabb. A pályán egy nagyszerű versenyző, de most nem is erről beszélek.”

000 facebook_banner.jpg

 

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Arctica sportnapszemüveg

Szólj hozzá

forma-1 lewis hamilton adrian sutil formula-1