2015. sze 14.

F1 Lewis Hamilton és a divat

írta: FormaNet
F1 Lewis Hamilton és a divat

Lehet szeretni vagy nem szeretni, az viszont tény, hogy Lewis Hamilton nem egy átlagos F1-es versenyző. A széria hivatalos oldala nemrégiben egy szintén nem átlagos interjút készített a kétszeres bajnokkal, melynek központi témája ezúttal nem a bajnokság és a versenyzés, hanem a divat volt…

lewis_hamilton_1.JPG

 

Köztudott, hogy Lewis Hamilton szeret központban lenni, és nem csak versenyzői képességeivel, de megjelenésével is. Legutóbb éppen a szőkére festett haja volt a téma, de öltözködése, megjelenése sem mondható átlagosnak. Hamilton saját bevallása szerint is sokat ad a külsőségekre, ettől függetlenül nem gondolja, hogy hiú lenne.

„Természetesen amikor belépek a paddockba, nagyon is figyelek arra, hogy rajtam legyen a sapkám és a szemüvegem, de egyébként laza vagyok. Szóval nem hiszem, hogy hiú lenné. Inkább magabiztosságnak mondanám, tudván, hogy mindenkinek nem lehet megfelelni. Szeretem a divatot, és ebben az értelemben igen, büszke vagyok a megjelenésemre – különösen, hogy állandóan fotóznak. De szeretném, hogy az emberek belülről is megismerjenek - megtudják, honnan jöttem…”

„Mindig megválogatom a ruháimat és a stílusomat is, de vannak akik segítenek ebben, mert utálok vásárolni. Van pár ember, aki tudja, mire van szükségem. Az, hogy megtaláld a saját stílusod, amiben kényelmesen érzed magad, az egy igazi utazás, és én bejártam ezt az utat. Kényelem szempontjából jelenleg teljesen elégedett vagyok, és a paddockban is kényelmesebben érzem magam, mint ezelőtt bármikor” – beszélt Hamilton saját stílusáról, majd azt is elárulta, hogy az öltözködés terén a cipők a gyengéi.

„Nem vagyok nő, de rengeteg cipőm van. Mindenféle cipőm. Már nincs is nekik elég hely a lakásomban! Vannak olyanok is, amiket még fel sem vettem, de ez inkább kivétel, mint szabály.”

Egy versenyhétvégén a közönség leginkább overálban látja a Mercedes sztárpilótáját, de ha rajta múlna, még a „munkaruhába” is hozna egy kis változatosságot.

„Az overálok lehetnének menőbbek. Olyan régóta ugyanolyanok, ezért jó lenne már valami más. Persze ez egy sport, de miért ne lehetne kétféle öltözet? Egy a versenyzéshez, egy pedig a nyilvános megjelenésekhez. Ez utóbbi stílusosabb lehetne, és ennél nem kellene a biztonsággal foglalkozni. Szerintem jó lenne.”

Hamilton a versenyzés mellett a hollywoodi sztárvilágban, zenei világban is otthonosan mozog, ami saját elmondása szerint egyfelől egy tudatos jövő építés, másfelől pedig nem szeretné magát beskatulyázni kizárólag autóversenyzőként.

„Ki mondta, hogy az életben csak egyetlen dologgal foglalkozhatsz? Hogy beskatulyázva kell lenned? Az emberek így is hajlamosak beskatulyázni – ha F1-es versenyző vagy, akkor ezen kívül semmi más nincs számodra. Ott van például Kanye West, aki rapper, és semmi más. Az emberek mégis sorban állnak a boltokban, és pillanatokon belül elkapkodják a cipőit. Nekem pedig tetszik, és megihlet ez a koncepció. Segít abban, hogy más lehetőségek felé is nyissak, és ne legyek beskatulyázva.”

„Az életemnek éppen abban a szakaszában vagyok, amikor tudom, hogy már csak egy bizonyos időm van az F1-ben, és foglalkoztat, mi lesz azután. Ott van Magic Johnson, Michael Jordan, vagy David Beckham – sportsztárok, akik az aktív pályafutásuk után üzleti karriert építettek, és a sportoláson kívül is bebiztosították saját jövőjüket. Most abban a életszakaszban vagyok, hogy igyekszem valami hasonlót megalapozni.”

 

FormaNet, Varga Viktória

000 facebook_banner.jpg

Szólj hozzá

f1 divat forma-1 lewis hamilton formula-1