A Ferrari új logóval lepte meg a közönséget Silverstone-ban
Nem túlzást azt állítani, hogy az ágaskodó lovacska a legismertebb logó a király-kategóriában, elsősorban hatalmas múltjának, és a hozzá tartozó mítosznak köszönhetően.
A Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali csütörtök délután a Silverstone-i paddockban leleplezte az F1-es csapat új logóját, melyet 2011-től visel majd minden
Az ágaskodó lovacska jövője persze nincs veszélyben, mindössze egy új, modern dizájnt kapott, amely a múltat és a jelent egyaránt egyesíti.
Már első ránézésre is rögtön kiderül, hogy miért is történt ez a változás.
Mint ismert, a csapat néhány hete rengeteg kritikát kapott, a logón, és a versenyautókon is látható vonalkód miatt.
Bújtatott reklámmal vádolták az alakulatot, mondván, a vonalkódból is mindenki egyértelműen tudja, hogy a Marlborot reklámozza.
Mivel az F1-ben néhány éve már tilos a dohánytermékek népszerűsítése, ezt a rafinált megoldást sokan szabálytalannak tartották.
pedig már az idei logóban is finomítottak a vonalkódon
Az autókról már a Spanyol Nagydíj előtt lekerült a vonalkódos festés, jövőre pedig már a logóról is eltűnik.
Stefano Domenicali ugyanakkor elmondta, hogy a Philip Moris továbbra is a csapat egyik főszponzora marad, és az alakulat neve sem változik, vagyis marad Scuderia Ferrari Marlboro.
A csapatfőnök azt is elárulta, hogy azért választották Silverstone-t a bemutató helyszínéül mert a Ferrari itt szerezte meg legelső futamgyőzelmét még 1951-ben, José Froilán González révén.
2011 januártól már a csapat minden versenyrészlege ezt az új formát használja majd.
új logó
Szöveg: FormaNet, Varga Viktória