2011. már 30.

Kiss Pál Tamás: Jó irányba haladunk!

írta: FormaNet
Kiss Pál Tamás: Jó irányba haladunk!

Pozitívan értékelte első tesztnapját Kiss Pál Tamás Silverstone-ban.


A TECH 1 Racing magyar pilótája délelőtt mindkét csapattársánál gyorsabbnak bizonyult a silverstone-i ringen.
A 19 éves versenyző délelőtt 30 kört tett meg és a 1.52.518 köridővel a 16. pozíciót tudta elérni, maga mögé utasítva a két csapattársát.

"A délelőtt folyamán sokáig a legjobb tízben voltam, ám a második szett új abroncsokkal rossz időben mentem ki a pályára, így csak három kört tudtam megtenni"- nyilatkozta Tamás.

A magyar pilóta délután már nem az időeredményre hajtott, ugyanis a csapatvezetők egy versenyszimuláció végrehajtását kérték tőle.

"Nagyon kíváncsiak voltunk az új pirelli teljesítményére egy versenytáv során mivel a Formula 1-hez hasonlóan hamar elkopnak a gumik. Azt kell mondanom, hogy 6-7 kör után érezni lehetett, hogy a tapadás csökken, de ezután az autó továbbra is megfelelő tapadást tudott biztosítani. Így a versenytáv alatt futott időeredmény mind a mérnökömnek, mind nekem nagyon pozitív volt. Majd később, amikor a szimuláció levezető körén voltam, elkezdett esni az eső és visszamentem a boxba, ahol a mérnökömmel úgy döntöttünk, hogy az utolsó fél órában, esőben is kipróbáljuk a megfelelő vizes beállítást. Bízom benne, hogy az első napon elkezdett munkát holnap folytatni tudjuk, feltéve hogy az égiek kegyesek maradnak hozzánk."

Faster Management

 

                   délutáni eredmények


 

Szólj hozzá

f1 formula 1 gp3 kiss pál tamás teszt tech1 racing