2011. ápr 14.

Webber: Az emberek szeretnek bennünket összehasonlítani a csapattárssal

írta: FormaNet
Webber: Az emberek szeretnek bennünket összehasonlítani a csapattárssal

Mark Webber, a Red Bull ausztrál pilótája nem aggódik amiatt, hogy kissé nehézkesen indult az idei szezon számára, csapattársához, Sebastian Vettelhez képest. A 2010-es világbajnok mindkét eddigi futamon, pole pozícióból indulva az élen végzett, míg Webber a hazai versenyén csak az ötödik helyet, míg Sepangban a negyedik helyet tudta megszerezni. 

 
Mark Webber jelenleg (28 ponttal lemaradva az eddig maximális ötven pontot szerző csapattárs mögött) a negyedik a pilóták pontversenyében.
 
Webber a Kínai Nagydíj előtt elmondta, hogy Malajziában már elégedett volt a sebességgel, és meggyőződése, hogy hamarosan felzárkózik Vettel mögé.
 
„Elég hosszú ideje vagyok már itt ahhoz, hogy megértsem, volt már néhány remek szezonom az elmúlt években, és az emberek szeretnek összehasonlítani bennünket a csapattárssal. Nyilvánvaló, hogy Seb egy kiváló pilóta, és jelenleg ő van a topon. Az én első futamom nem sikerült túl jól, de Malajziában már sokkal jobb hétvégém volt. Hasonló tempót futottunk Sebbel , aki végül a Q3-ban remek munkát végzett, ahogy azt már számtalanszor láthattuk tőle. Ő nagyon erős az időmérőkön, én viszont csalódtam kissé a versenyen, mert nem volt esélyem elől maradni, de végeredményben rosszabbul is járhattam volna. Azt hiszem általában jól teljesítek, de még mindig van mit tanulnom ebben a kategóriában. Nekünk pilótáknak mindig alkalmazkodnunk kell a különböző dolgokhoz, és mindig tanulni, hogyan lehet a legtöbbet kihozni magadból. Minden versenypálya egy új kihívás, és ez számomra nagyon jó. Ha sokkal fiatalabb lennék, talán még pánikba is esnék, de a rengeteg idő és tapasztalat miatt ez távol áll tőlem."
 
Mark Webber meglehetősen dühösen reagált az egyik kérdés után, ami Michael Schumacher és Eddie Irvine egykori ellentéteivel hasonlította össze az Ő és Sebastian Vettel közötti helyzetet, amikor a német zsinórban ötször verte el csapattársát, és akkor úgy aposztrofálták a Schumi és Irvine közti különbséget, mint ha a német kéthetente fejbe verné csapattársát egy baseball ütővel.
 
„Ez egy abszolút nevetséges felvetés haver! Elég régen ismersz már engem! Öt győzelem zsinórban? Igen, de ez nem ezt jelenti. Ő nem csak engem vert meg, hanem mindenkit. Mindenki utána végzett, mindannyian maradhattunk volna otthon. De semmi sem tart örökké, így megy ez. Ahogy azt mondtam, remek munkát végzett Malajziában, de közel voltam hozzá. Kemény első kör után történt, ami történt. Nézzük meg mi történik majd a későbbiekben, számomra nincs megállás" - jelentette ki elszántan a veterán ausztrál, aki hétvégén Kínában adhat komoly nyomatékot szavainak.

 
Szöveg: FormaNet, Varga Viktória     
Szólj hozzá

f1 forma1 formula1 mark webber