2012. ápr 03.

Räikkönen: A szezonkezdés nem volt túl bíztató

írta: FormaNet
Räikkönen: A szezonkezdés nem volt túl bíztató

Kimi Räikkönen a Lotus F1 Team hivatalos weboldalán a kissé frusztráló szezonkezdésről, a háromhetes pihenőről, és az "új Kimiről" is beszélt.
 
 
Kimi, a zsúfolt szezonkezdés után most van egy kis szünet a következő versenyig, hogyan telik ez az idő?
 
Kimi Räikkönen: Malajziából egyenesen Bejrútba utaztam, a Lotus Cars márkakereskedésének libanoni nyitórendezvényére, ami egy kellemes este volt. Nem sok időt töltöttem még otthon, de igyekszem kihasználni ezt az időt, és sikerült néhány emberrel találkoznom, ami nagyszerű volt. Az edzésprogramot is fenn kell tartani, hiszen minden versenyre fontos, hogy fizikailag jól felkészültek legyünk, így ezt is figyelembe kell venni.
 
Most, hogy már volt idő átgondolni az első két versenyt, hogyan értékelnéd a szezonkezdést?
 
KR: Azt hiszem a start nem volt túl bíztató. A teszteken a karosszéria gondok frusztráltak minket, aztán a felemásra sikeredett ausztrál időmérő, később Malajziában a sebességváltó cseréje, de megmutattuk, hogy képesek vagyunk kezelni a felmerülő problémákat, és egyre erősebben térünk vissza. Úgy érzem, mintha sosem lettem volna távol (az F1-től), a csapat jó munkát végzett, jól együttműködünk, és ez megkönnyíti a dolgokat. Az autó jó, és megvan a tempónk ahhoz, hogy az élen harcoljunk, csak szükségünk van némi szerencsére.

 
Sok szó esik idén az „új Kimiről”. Mit gondolsz, megváltoztál mióta elhagytad a szériát?
 

KR: Nem igazán. Még mindig ugyanaz az ember vagyok, aki korábban is voltam. Talán az emberek kicsit lazábbnak látnak, ami szerintem a csapatnak köszönhető. Itt teljesen más a hangulat, mint ahogy máshol korábban tapasztaltam. Mindenki nagyon nyitott és nyugodt, ugyanakkor rendkívül keményen dolgoznak, és a részletekre is nagyon figyelnek. Jól érzem itt magam, ami segít abban, hogy a versenyzésre összpontosítsak, és azt hiszem ezért gondolják azt az emberek, hogy más lettem, de ugyanolyan koncentrált és motivált vagyok, mint korábban. 

FormaNet, Varga Viktória

 

Szólj hozzá

f1 lotus formula 1 kimi raikkönen