2012. ápr 26.

Rajongók kérdeztek, Räikkönen válaszolt 2. rész

írta: FormaNet
Rajongók kérdeztek, Räikkönen válaszolt  2. rész

A Bahreini Nagydíj hétvégéjén a Lotus F1 Team arra ösztönözte rajongóit, hogy tegyék fel kérdéseiket Kimi Räikkönennek. A finn legjobbnak ítélt 20 kérdésre válaszolt, melyet csapata a hivatalos weboldalán tett közzé. 

 
Miért viselsz mindig sapkát és napszemüveget, akkor is, ha nincs Nap?
 
Kimi Räikkönen: Szeretem a sapkát és a napszemüveget. És nagyon érzékeny a szemem, úgyhogy védenem kell őket a napszemüveggel.
 
Előfordult már, hogy valami különlegeset kaptál egy rajongótól?
 
KR: Sok ajándékot kapok a rajongóktól… ezek valóban nagyon ötletesek, és megmosolyogtatnak. Úgy emlékszem, hogy születésnapomra kaptam egy csomó gratulációt, melyekben finn szlogenekkel gratuláltak és támogattak. Ez valami különleges, nem igaz?
 
Miért nincs twitter profilod?
 
KR: Nos, én nem igazán kedvelem sem a twittert, sem a facebookot. Fontosabb  a magánéletem.
 
Milyen visszavágót tervezel Sebastian Vettel ellen azután, amit a dobogón csinált? Láttad a fotókat?
 
KR: Igen, láttam, és elég vicces volt. A visszavágóra remélem elég hamar sor kerül. Első lépésben szerezzük meg a dobogó felső fokát, azt hiszem ez jó indítás lenne.
 
Ki a jobb tollaslabdában, Te, vagy Sebastian Vettel?
 
KR: Én vagyok a nyerő. Nagyjából 100-0 eddig az arány…
 
Mi a kedvenc elfoglaltságod az Formula-1-en kívül?
 
KR: Sok dolgot kedvelek… mindenféle sportot vagy játékot, melyeknek elemi részük a versengés. A jéghoki az aktuális kedvencem, miközben még mindig tart a téli sportok szezonja. 

 
Mit választanál: garantált 2. hely (amivel bebiztosítanád a konstruktőri címet), vagy kockázatos stratégiát, ami 10 százalék esélyt ad az első helyre? (mondjuk legyen a verseny Spában)
 
KR: Azt hiszem sokkal izgalmasabb, ha csatában, és valamennyi kockázattal megszerzem az első helyet. Azért vagyok itt, hogy nyerjek.
 
Mi az a helyzet, ami fel tud idegesíteni a pályán?
 
KR: Ha valaki valami nagyon buta dolgot csinál. De szerencsére most a mezőnyben nagyon sok tehetség van.
 
 
 
FormaNet, Varga Viktória
 
Szólj hozzá

f1 formula 1 kimi räikkönen rajongói kérdések