2012. jún 16.

F1 bennfentes - Timo Glock

írta: FormaNet
F1 bennfentes - Timo Glock

A tavalyi F1 fantázia után idén a Formula-1 hivatalos weboldala új interjúsorozatba kezdett, melyben a versenyzők személyes kérdéseket kapnak. Ezúttal a Marussia versenyzője, Timo Glock került célkeresztbe.


timo_glock_1.JPG 

Mi az ami ébren tart éjszakánként?

Timo Glock: Igazából semmi. Nagyon jó alvó vagyok. (Nevet) Csak az időeltolódás zavar egy-két napig, de szerintem ez mindenki számára gondot okoz.

Ha egy dolgot száműzhetnél az életedből, mi lenne az?

TG: Azt, amikor a repülőtéren a járatra várakozok, és bemondják, hogy késni fog… (nevet) 

Mi a legértékesebb lecke az életedben?

TG: Soha ne add fel!

Mi az amit csodálsz?

TG: Csodálom a sportolókat. Mindenféle versenysportban: tenisz, kerékpározás – minden, amiben küzdő szellem van. Szoktam teniszezni és edzésként biciklizni is, és így látom, hogy mibe kerül a legfelső szintre eljutni. Le a kalappal előttük.

Ha fiatalkori önmagadnak kellene tanácsot adnod, mi lenne az?

TG: Bármit teszel, higgy magadban.

Ha a szezon végén véget érne versenyzői karriered, mihez kezdenél az életben?

TG: Első reakcióm az lenne, hogy találjak egy helyet a Formula-1-ben. Ne feledjük a legértékesebb élet-leckét: soha ne add fel! Ha az F1-ben senki nem akarna engem, akkor egy másik sorozatban keresnék helyet. Ha ott sem kellenék senkinek, akkor azt hiszem, valamelyik csatornánál kommentátorként folytatnám a karrieremet, hogy némileg kapcsolatban maradjak a versenyzéssel. De drukkoljunk azért, hogy ez a következő száz évben ne történjen meg. (Nevet)

Milyen állat tükrözi leginkább a személyiségedet?

TG: Fogalmam sincs. Ember vagyok, ezért még soha nem gondolkoztam állatként az életről.

Mi az ami a győzelemnél is fontosabb számodra?

TG: Boldognak lenni és élvezni azt, amit csinálok - bármi is legyen az.

Mire költenéd az utolsó egy dollárodat?

TG: Talán valami innivalóra - hogy megéljem a holnapot!

Mi a legnagyobb gyengeséged?

TG: Rettenetesen türelmetlen vagyok. Mindig azt akarom, hogy a dolgok azonnal megtörténjenek.

Kedvenc illatod?

TG: A barátnőm.

Milyen étel jelenti számodra a tökéletes kényelmet?

TG: Egy nagyon jó filet mignon.

Mit teszel először, amikor hazaérsz egy verseny után?

TG: Köszönök a barátnőmnek, ha éppen nem volt velem a versenyen, aztán megölelgetem a kutyánkat, lehuppanok a kanapéra és tévézek.

Mi az amitől félsz?

TG: Néha magamtól! (Nevet) Hogy valami kicsúszik az ellenőrzésem alól, és többé nem tudom kontrollálni.

Mi az ami otthonos érzést ad számodra?

TG: A lakóautóm az európai versenyeken.

Mikor voltál legboldogabb?

TG: Talán most - mert nincs semmi, ami jelenleg boldogtalanná tenne. Ebben a pillanatban minden egyes nap jó. És remélem, hogy ez így is marad.

Mi volt a legjobb tanács, amit eddig kaptál?

TG: Az utolsó körig harcolni - és ezt lefordítva a mindennapi életre is. Keményen küzdeni amíg csak lehet. Ezt a tanácsot édesapámtól kaptam.

Az az ember vált belőled, akit mindig is gondoltál?

TG: Egyáltalán nem. Azt gondoltam, hogy édesapám állványozó cégében dolgozom majd - és nagy valószínűséggel most már én vezetném. De pár évvel ezelőtt a dolgok más fordulatot vettek, és most itt vagyok, és a Formula-1-ben versenyzem.

Mi az az esemény, amit nem tudsz elfelejteni, de ha lehetne, akkor megtennéd?

TG: A 2009-es szuzukai balesetet.

Ha életed végéig egy helyen kellene maradnod, hol lenne az a hely?

TG: Otthon, Svájcban.

000 facebook_banner.jpg


Még több F1 bennfentes:

Paul di Resta
Vitalij Petrov
Daniel Ricciardo
Nico Hülkenberg
Heikki Kovalainen
Lewis Hamilton
Sebastian Vettel

Formanet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

f1 timo glock marussia formula-1 f1 bennfentes