2012. nov 30.

F1 Bennfentes - Pastor Maldonado

írta: FormaNet
F1 Bennfentes - Pastor Maldonado

A tavalyi F1 fantázia után idén a Formula-1 hivatalos weboldala új interjúsorozatba kezdett, melyben a versenyzők személyes kérdéseket kapnak. Ezúttal az idén legtöbb büntetést begyűjtő, barcelonai futamgyőztes, Pastor Maldonado került sorra.

24. pastor maldonado.JPG

Mi az ami ébren tart éjszakánként?

Pastor Maldonado: A rossz párnák. Nagyon érzékeny vagyok a párnákra - szeretem, ha azok jók. De nem hordom magammal a sajátomat. Talán kellene. (Nevet)

Mi volt a legértékesebb lecke az életedben?

PM: Sok volt. Katonai iskolába jártam, és ott értékes leckéket kaptam az életről és a tiszteletről. Később, amikor már gokartban versenyeztem, nagyon félénk voltam, de végül ez megoldódott. (Nevet)

Mi az, amit csodálsz?

PM: Komolyság, átláthatóság, tehetség és hozzáállás. Személy szerint a sportban jobban csodálom a hozzáállást, mint a tehetséget.

Ha fiatalabb önmagadnak adhatnál tanácsot, mi lenne az?

PM: Azt mondanám, hogy válassz egy másik sportot – a baseball-t. Az messze a legnépszerűbb sport Venezuelában. Karrier szempontjából is sokkal könnyebb, mondjuk Major League-ben játszani, mint a Formula-1-ben. Persze, jobban szeretem a sebességet, de a baseball-hoz is van tehetségem. Fiatalon az összes csapatnál játszottam már.

Ha a szezon végén véget érne versenyzői karriered, mihez kezdenél az életeddel?

PM: Ha egy F1-es karrier véget ér, akkor is van még sok lehetőség a motorsportban. Az biztos, hogy a zenéhez egyáltalán nincs tehetségem. (Nevet) De ne is gondolkodjunk ezen, hiszen még csak most kezdődött az F1-es pályafutásom, úgyhogy szeretnék még pár évig itt lenni.

Milyen állat tükrözi leginkább a személyiségedet?

PM: A tigris.

Mi az, ami a győzelemnél is fontosabb számodra?

PM: A családom.

Mire költenéd az utolsó dollárodat?

PM: Ételre és valami innivalóra.

Mi a legnagyobb gyengeséged?

PM: Nagyon sok van (Nevet) A karakterem? Néha túlságosan is kemény vagyok magamhoz. Sokszor több kérdést teszek fel magamnak, mint amennyire szükség lenne.

Milyen étel jelenti számodra a tökéletes kényelmet?

PM: Szeretem a húst és a gyümölcsöt. Otthon mindig egy egész kosárnyi gyümölcs van a hűtőszekrényemben - elég sok minden terem ott fákon, bokrokon egyaránt.

Mi az első dolgod, amikor egy verseny után hazaérsz?

PM: Alvás, pihenés, tévézés, internetezés. Lustálkodás...

Mitől félsz?

PM: Semmitől.

Kedvenc illat?

PM: Benzin.

Mi a legjobb tanács, amit valaha kaptál?

PM: Még nincs ilyen.

Az az ember vált belőled, akit mindig is elképzeltél?

PM: Úgy érzem, hogy igen, és nagyon szerencsés vagyok. Választottam egy sportot, aminek felértem a csúcsára. Most, hogy itt vagyok, még többre vágyom. Egy sportoló mindig többet akar. Ez olyasmi, mint a pénz - hiába van már egy csomó pénzed, mindig többet akarsz. Bár a sportban szerintem ez még erősebben érvényesül.

Mi jelenti számodra az otthon ízét?

PM: A latin-amerikai családok nagyok és összetartóak. Nagybácsik, unokatestvérek, mindenki eljön hozzánk, és együtt főzünk.

000 facebook_banner.jpg

Mikor voltál legboldogabb?

PM: Amikor megnyertem a versenyt Barcelonában. Az valóban felszabadította a boldogság hormonokat.

Mi az a dolog, amit ha megtehetnéd, inkább elfelejtenél?  

PM: Azt amikor 2007-ben egy kerékpáros edzésen elestem és eltört a kulcscsontom. Ez egy hülye és teljesen felesleges dolog volt. 300 km/órás sebességgel versenyzem, erre elesek egy biciklivel… (Nevet)

Ha életed végéig egy helyen kellene maradnod, az hol lenne?

PM: Venezuelában a Los Roques Szigeteken. Ez a leggyönyörűbb hely, amit valaha láttam. Mindentől elzárt, így hamisítatlanul csodás és egyszerű ott az élet.

Még több F1 Bennfentes

Kimi Räikkönen

Kobajasi Kamui

Sergio Pérez

Romain Grosjean

Nico Rosberg

Jenson Button

Timo Glock

Paul di Resta

Vitalij Petrov

Daniel Ricciardo

Nico Hülkenberg

Heikki Kovalainen

Lewis Hamilton

Sebastian Vettel

Bennfentes Kiss Pál Tamással

Fotó: FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

forma-1 formula-1 pastor maldonado f1-bennfentes