2013. júl 26.

F1 Hülkenberg és az ostoba pletykák

írta: FormaNet
F1 Hülkenberg és az ostoba pletykák

Nico Hülkenberg egyszerűen csak ostobaságnak nevezte a Hungaroing paddockjában felreppenő pletykákat, melyek szerint a Magyar Nagydíj lesz az utolsó versenye a Sauberrel.

nico hülkenberg.JPG

 

Nico Hülkenberg a tavalyi szezon végén váltott csapatot, és a jelenleg ötödik helyen álló Force Indiát cserélte le a Sauberre, mely csapat eddigi történelmének egyik legnehezebb időszakát éli. A német pilóta eddig mindössze 7 pontot tudott összeszedni a svájci gárdának, miközben ex csapata már a 60-as számhoz közelít. Ráadásul nem csak a teljesítménybeli különbség miatt fájhat Nico feje, de egy ideje már szerződése sincs a Sauberrel, mert a csapat nem tudta kifizetni a bérét, így nemrégiben megtörtént a szerződésbontás. Orosz befektetők végül az utolsó előtti pillanatban mentőövet dobtak, és most úgy tűnik a megállapodás helyre rázza Peter Sauber alakulatát, de nyilván ehhez még kell egy kis idő.

A nehézségek ellenére a 25 éves pilóta már hetekkel ezelőtt egyértelművé tette, hogy a szezon végéig kitart a csapat mellett, ám a hungaroringi paddockban mégis egy olyan pletyka kapott szárnyra a csütörtöki nap folyamán, hogy a Belga Nagydíjtól kezdve már nem ő vezeti a 11-es rajtszámú versenyautót, hanem a tesztpilóta, Robin Frijns lesz Esteban Gutierrez csapattársa.

Hülkenberg csak nevetni tud az ilyen ostoba pletykákon: „Ez ostobaság. Megnevettetnek ezek a vicces dolgok. A Twitter profilomon olvastam az emberek nekem szánt üzeneteit, és sokan erről diskuráltak, én pedig azt gondoltam, ’honnan jön ez az egész?”

Hülkenberg hozzátette, hogy teljes mértékben uralja saját helyzetét a jövő évre vonatkozóan, és nincs már az a bizonytalanság, mint újonc évében, 2010-ben volt, amikor is a szezon végén elvesztett állását a Williamsnél.

„A Williamsnél nem voltam tisztában a helyzetemmel, csak a szezon végén tudtam meg, hogy vége. Ebben a szakmában sosem tudhatod 100 százalékosan, hogy mi fog történni, de úgy érzem, hogy elég tisztességes munkát végzek, és ezt az emberek felismerik. Minden lehetőséget megnézek, de még nem döntöttem és nem is csináltam semmit. Ez még egy kicsit odébb van. A Sauberrel is tárgyalok, de még ők sem döntöttek, hogyan tovább.”

000 facebook_banner.jpg

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Arctica sportnapszemüveg

Szólj hozzá

forma-1 sauber formula-1 nico hülkenberg