2014. ápr 11.

F1 A kezdetek - Kobajasi Kamuival

írta: FormaNet
F1 A kezdetek - Kobajasi Kamuival

Kobajasi Kamui egy év kényszerpihenő után, a Caterham színeiben tért vissza a királykategóriába, sok rajongó örömére, hiszen agresszív vezetési stílusa és barátságos személyisége miatt mindig is közkedvelt figura volt. A széria hivatalos oldalának legújabb sorozatában a 27 esztendős japán pilóta lett az első kiválasztott, aki életéből néhány „legelső” momentumot oszthat meg az olvasókkal.

kobajasi kamui 2014.JPG

 

Ki volt az első hősöd gyermekkorodban?

Kobajasi Kamui: Nincs ilyen. Semmilyen hősöm nem volt gyerekként.

Melyik volt az a nagydíj amit először láttál és emlékszel is rá?

KK: Az első versenyt amire emlékeszem azt élőben néztem, amikor 15 éves voltam, és ez az Olasz Nagydíj volt, Monzában. Versenyeztem azon a hétvégén, és akkor láttam először F1-es versenyt.

Hány éves voltál amikor először eszedbe jutott, hogy F1-es pilóta akarsz lenni?

KK: Egészen kicsi korom óta autóversenyző akartam lenni, de arra nem igazán emlékszem, hogy mikor gondoltam először az F1-re.

Milyen színű volt az első sisakod?

KK: Fehér.

Mikor nyerted meg első trófeádat, és hogyan nézett ki?

KK: Anno első gokart versenyeim egyikén. Nem emlékszem pontosan, hogyan is nézett ki, de egy nagyjából 30 centis trófea volt.

Milyen autót vezettél először?

KK: Egy Toyotát - már nem tudom pontosan, hogy milyet, de azt tudom, hogy Toyota volt.

Az első hely ahol éltél?

KK: A szüleim házában, Amagaszakiban.

Ideges voltál első nap az iskolában?

KK: Addig nem voltam nagyon ideges, amíg egy lány mellém nem ült – na akkor ideges lettem!

Mi volt az első étel, amit főztél?

KK: Talán valami tojásos dolog. Nem vagyok benne biztos, de azt hiszem.

Mi volt az első dolgod ma reggel?

KK: Megnéztem a telefonomat. Mindig ezzel kezdem a napot.

Mi volt az első dolgod, amikor legelőször ülést kaptál az F1-ben?

KK: Mentem a repülőtérre. Japánban voltam, amikor a Toyotától kaptam egy hívást, hogy Timo Glock lehet, hogy kihagyja a Brazil Nagydíjat, így a lehető leggyorsabban el kellett jutnom Sao Paulóba.

Mi volt az első lemez amit vásároltál?

KK: Valószínűleg valami japán lemez volt.

Mit sportoltál először gyermekkorodban?

KK: Úsztam.

Mikor volt az első romantikus csókod?

KK: 11 éves koromban. Volt egy barátnőm az iskolában, de miután csókolóztunk, soha többé nem beszéltünk egymással.

000 facebook_banner.jpg

Mikor volt az első alkalom, amikor egy rajongó autogramot kért tőled?

KK: Azt hiszem 12 vagy 13 éves lehettem. Még a gokartos időkben.

Mikor ízlelted meg először a pezsgőt?

KK: Talán 10 éves lehettem, miután gokartversenyt nyertem.  

Melyiket kívánod meg először - a gyümölcsöt vagy a csokit?

KK: Gyümölcsöt. Nem, inkább a csokit. Nem, mégis inkább gyümölcs. Vagy mindkettőt. Igen, inkább mindkettőt! (Nevet)

Mi volt az első szavad kisgyerekként?

KK: Haha! Fogalmam sincs!

 

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

forma-1 a kezdetek formula-1 kobajasi kamui