2017. már 13.

F1 Hamilton: Nem tudom, miért utálnak

írta: FormaNet
F1 Hamilton: Nem tudom, miért utálnak

A háromszoros világbajnok, Lewis Hamilton nem érti miért kap ennyi kritikát amiatt, hogy a Formula-1-es versenyzésen kívül más is érdekli, például a zene és a zenészi karrier.

262b48b500000578-2973197-image-a-10_1425114974065.jpg

Lewis Hamilton a pályán kívül is szeret feltűnősködni, hiszen gyakran látható divatbemutatókon, gyakran jelenik meg filmsztárok, celebek, zenészek társaságában, sőt ő maga is ír dalokat, saját stábja van és amikor éppen nem versenyzik vagy edz, akkor sokszor zenestúdióban dolgozik saját számain. R&B művészet iránt rajongó brit, gyerek kora óta rajong a zenéért, és nem érti, hogy ezt egyesek miért nem fogadják el tőle. 

„Nem tudom mért utálnak ezért…Miért mondják azokat a dolgokat, és miért mondják rólam, hogy egy rapper vagyok? Énekes vagyok. Szeretem az R&B-t”- idézi Hamiltont a Daily Mail.

„Elég sok zenei albumom van. Mikor megérkeztem a Formula-1-be, és versenyezni kezdtem, akkor volt egy kapcsolatom (Nicole Scherzinger), és akkor valóban nem inspirált más dolog. Nem volt időm arra, hogy más is érdekeljen, így nőttem fel. Most szeretném ezt bepótolni. Régen zeneiskolába akartam járni, de édesapám irányította az életemet. Nem az volt a dolgom, de a háttérben mindig is velem volt a zene."

„Jelenleg száz százalékban a versenyzésre összpontosítok, de emellett is marad energiám sok más dologra. Szeretem a kreativitás, ezért művészeti bemutatókra, divatbemutatókra, koncertekre is járok, amikor csak tudok. Tisztelettel nézem azokat az embereket, akik saját területükön tökéleteset alkotnak.”

Tény, hogy Hamilton hatalmas sikereket ért el a száguldó cirkusz porondján, és eredményeivel felért a sport olyan legendáihoz, mint Michael Scumacher, Ayrton Senna, Alain Prost, Niki Lauda, vagy éppen Jackie Stewart. Ugyanakkor kitart amellett, hogy nem csak a sport tölti ki az életét.

„Nem csak a sportról szól az életem. Amikor egyszer befejezem, akkor tovább akarok lépni, és újabb kihívásokat szeretnék keresni.”

Schumacherhez vagy éppen Sennához hasonlóan Hamilton is igen megosztó személyiség. Az egyik tábor szereti, míg a másik utálja, köztes verzió nem nagyon van. Tavaly egyik interjújában az AM Magazinnak így nyilatkozott: „Sokkal több minden létezik számomra, mint a versenyzést. Versenyzés az amit a legjobban csinálok, de nem ez teszi ki az életem legnagyobb részét. Ennél sokkal több mindent kínál az élet.”

Szólj hozzá

f1 forma-1 lewis hamilton formula-1