2013. aug 05.

F1 Célvonalon - Jules Bianchi

írta: FormaNet
F1 Célvonalon - Jules Bianchi

A Marussia újonc versenyzője, Jules Binachi lehet, hogy nem éppen a legversenyképesebb autóval bizonyíthat a királykategóriában, ettől függetlenül mindenkit lenyűgöz kiegyensúlyozottságával és tehetségével. A széria hivatalos weboldalán indult sorozat legújabb szereplője most nem éppen szokványos kérdésekre válaszolhat.

jules bianchi.JPG

 

Sportoló, akit legjobban csodálok

Jules Bianchi: Michael Schumacher - ha jól emlékszem, versenyeztem is ellene gokarttal, amikor 12 éves voltam.

A világ legjobb színésze

JB: Brad Pitt.

Karrierem eddigi legemlékezetesebb előzése

JB: Christian Vietoris elleni csata még 2011-ben a GP2-ben, Silverstone-ban.

Kedvenc dalom

JB: Blurred Lines (Robin Thicke featuring T.I. and Pharrell).

Legjobb dolog a holtszezonban

JB: Otthon lenni.

Amikor utoljára elvesztettem a fejem

JB: Tavaly Barcelonában, a World Series by Renault utolsó versenyén. (A szezonzárón a két bajnokesélyes, Bianchi és Robin Frijns összeütközött, Bianchi kiesett, holland ellenfele pedig bajnok lett.)

Első háziállatom

JB: Ralf, egy fekete németjuhász

A legutolsó fotó, amit készítettem

JB: Az új versenyülésemről – közzétettem Facebookon és a Twitteren is.

Az utolsó alkalom, amikor elaludtam

JB: Ma reggel!

A világ legjobb érzése

JB: Formula-1-es autóban versenyezni.

Legértékesebb dolog, ami a birtokomban van

JB: A telefonom.

Legviccesebb ember akit ismerek

JB: A fizioterapeutám, Andrea.

Kedvenc italom

JB: Ásványvíz.

Sosem fogod látni rajtam

JB: Szoknya.

Legjobb kifogás a csapatfőnöknek egy baleset után

JB: Megpróbáltam későn fékezni, és hát egy kicsit túl késő volt.

Amit legutóbb elvesztettem

JB: Az F1-es belépőkártyámat Montreálban.

Kedvenc nyaralóhelyem

JB: Korzika.

Kedvenc napszak

JB: Reggel.

Legfurcsább pletyka, amit valaha magamról olvastam

JB: Nem tudom, nem szoktam odafigyelni a pletykákra.

Legjobb ajándék, amit rajongó adott

JB: Egy nagyon szép fotóalbum, ezt idén Kínában kaptam.

Legjobb gyógymód a másnaposságra

JB: A sima víz. 

Arctica sportnapszemüveg

Még több Célvonalon:

Jenson Button

Nico Hülkenberg

Paul di Resta

Nico Rosberg

Romain Grosjean

Sebastian Vettel

000 facebook_banner.jpg

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

 

Szólj hozzá

forma-1 jules bianchi formula-1 célvonalon